0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Зовнішня торгівля Японії (ID:493330)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 30
Рік виконання: 2021
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Вступ 3 1. Розвиток зовнішньої торгівлі Японії 4 2. Зовнішньоторговельна політика Японії 17 Список використаних джерел 21 Додатки 22 Таблиця 1. Перелік імпортуючих ринків товарів, що експортуються з Японії 22 Таблиця 2. Перелік експортуючих ринків товарів, що імпортуються в Японію 23 Таблиця 3. Динаміка торгового балансу Японії 24 Таблиця 4. Обсяги зовнішньої торгівлі Японії та світу 25 Таблиця 5. Динаміка зовнішньої торгівлі та ВВП Японії в порівнянні зі світовими тенденціями 25 Таблиця 6. Темпи зростання зовнішньої торгівлі та ВВП Японії в порівнянні зі світовими тенденціями 25 Таблиця 7. Значення показників зовнішньоторговельного сектора, ВВП та населення Японії та її основних партнерів 26 Таблиця 8. Основні показники стану зовнішньої торгівлі Японії 27 Таблиця 9. Динаміка коефіцієнтів покриття екпорту імпортом зовнішньої торгівлі Японії 28 Таблиця 10. Розрахунок значень індексу виявленої порівняльної переваги за найбільшими товарними групами експорту Японії 28 Таблиця 11. Динаміка індексів внутрішньогалузевої торгівлі Японії за найбільшими товарними групами 30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Японію називають Країною Сонця, саме тому сонце в центрі її державного прапора означає досконалість та розквіт держави [9, с.169]. У період холодної війни Японія пройшла через процеси демократизації, мирного розвитку та американізації. Однак у нинішню нову епоху вона відіграє важливу роль на міжнародній арені та чітко спрямована на подальший розвиток, а також на формування нового зовнішньополітичного підходу [3]. Актуальність дослідження полягає в тому, що значні досягнення японської економіки сприяли становленню Японії як потужного суб’єкта світового господарства, здатного конкурувати з найрозвиненішими державами. Японія займає передові позиції у сфері міжнародної торгівлі. Через центри потужної тріади – США, Західна Європа, Японія, проходять основні товарні потоки міжнародної економіки. Держава займає одне з провідних місць у міжнародних економічних відносинах, вона виступає найбільшою товароекспортуючою державою [1]. Інтерес до Японії в усьому світі величезний. ЇЇ вражаючі досягнення загальновідомі та привертають до себе пильну увагу, викликають змішані відчуття: від здивування і захоплення до заздрощів і побоювання. В останні десятиліття Японія незмінно залишається третьою за величиною національною економікою у світі (після США та Китаю).   1. Розвиток зовнішньої торгівлі Японії Японія – світовий лідер по експорту автомобілів, розробкам робототехніки, кількості АЕС. Основні галузі промисловості: автомобілебудування, загальне та енергетичне машинобудування, суднобудування, електроніка. Баланс зовнішньої торгівлі – позитивний, хоча держава імпортує всі необхідні енергоресурси, до 70% продуктів харчування, сировину для металургії. Водночас державний зовнішній борг становить близько 238% від ВВП. У 2020 році ВВП Японії зменшився на 4,8% порівняно з показником 2019 року. На це вплинуло скорочення внутрішнього попиту та експорту на фоні пандемії коронавірусу COVID-19. В Японії на сьогодні майже на 6% скоротився обсяг особистого споживання, який формує близько 60% ВВП. Обсяг експорту зменшився на 12,3% порівняно із показником 2019 року під впливом глобального скорочення попиту. Частка експоту Японії у 2020 році склала 3,5% світового експоту, а імпорту – 3,4%, що ставить її на 5 місце в рейтингу всіх держав. Світові ринки, на які Японія екпосртує свою продукцію представлені на рис.1, а ринки, з яких у Японію здійснюється імпорт – на рис.2. ЗВІТ АНТИПЛАГІАТУ 85%.