0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МОДЕЛЮВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН НА ПІДПРИЄМСТВІ (ID:182083)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 116
Рік виконання: 2017
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТА МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО МОДЕЛЮВАННЯ СОЦІАЛЬНО–ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН НА ПІДПРИЄМСТВІ……….……………………………….……………..……… 7 1.1. Теоретичні аспекти розвитку соціально–економічних відносин………. 7 1.2. Дослідження впливу корпоративної культури на соціально-економічні відносини на мікрорівні.……………….……………..………………………. 15 1.3. Дослідження впливу господарського менталітету на соціально-економічні відносини на макрорівні…………………..……………………... 21 1.4. Концепції моделювання соціально–економічних відносин………..…... 28 Висновки до розділу 1…………………………..….…………………………. 37 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МОДЕЛЕЙ І МЕТОДІВ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНО–ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН НА ПІДПРИЄМСТВІ………..…………..… 39 2.1. Характеристика моделей і методів корпоративної культури вітчизняних підприємств в умовах трансформації соціально-економічних відносин..…………………………………………………………………….… 39 2.2. Моделювання оцінки стану корпоративної культури підприємства за методикою ОСАІ…………………………………….…………………..……. 48 2.3. Моделювання оцінки стану корпоративної культури підприємства на основі побудови інтегрального показника……………….……..…………… 63 Висновки до розділу 2………………………….……………..………………. 72 РОЗДІЛ 3. РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ МОДЕЛЮВАННЯ СОЦІАЛЬНО–ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН НА ПІДПРИЄМСТВІ……………………… 75 3.1. Розробка економіко-математичної моделі взаємозалежності розміру прибутку та рівня корпоративної культури підприємства.………..……….. 75 3.2. Агентна модель подолання трудового конфлікту на підприємстві……. 83 3.3. Моделювання прийняття управлінських рішень щодо максимізації прибутку на підприємстві…………………..………………………………... 93 Висновки до розділу 3………………………………………..………………. 100 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………... 104 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………….…………………………. 109 ДОДАТКИ…………………………………………………………………….. 117
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження. Всі соціально-економічні процеси, які розвиваються на підприємстві знаходяться у тісній взаємодії із колективом. Поведінка суб’єктів господарської діяльності вже давно перебуває в полі зору економічної науки. Спосіб мислення, закореніла в суспільстві система цінностей, тобто менталітет індивідуумів і колективів та рівень корпоративної культури, відіграють істотну роль у прийнятті економічними агентами тих чи інших рішень. Проблемам моделювання соціально-економічних процесів присвячено чимало наукових розробок вітчизняних дослідників, серед яких варто назвати А. В. Бакурову, В. В. Вітлинського, В. М. Вовка, Л. С. Гур’янову, В. Н. Даніча, М. М. Іванова, Т. С. Клебанову, Р. М. Лепу, Ю. Г. Лисенко, Н. К. Максишко, Т. В. Меркулову, В. М. Порохню, Л. Н. Сергєєву, В. М. Соловйова, С. В. Солодухіна, С. К. Рамазанова, О. І. Черняка та багато інших. Вплив господарського менталітету у вітчизняній і зарубіжній науці вивчався Е. С. Балабановою, С. Ю. Барсуковою, Т. В. Гайдай, З. І. Галушкою, М. В. Гордоном, О. А. Гриценко, О. Ф. Доровським, М.С. Дороніною, Н. А. Забєліною, О. В. Катигробовою, С. Г. Кірдіною, Н. К. Кубаєвським, Ю. В. Латовим, А. А. Лиманським, В. В. Липовим, О. О. Лусте, А. В. Муруновою, Р. М. Нуреєвим, В. Л. Осецьким, В. Ю. Поповим, В. С. Резніком, І. В. Розмаїнським, А. Е. Шастітко та ін. Підґрунтям сучасних наукових уявлень про корпоративну культуру стали праці зарубіжних вчених І. Ансоффа, М. Армстронга, К. Голда, Є. Капітонова, Ф. Котлера, Б. Мільнера, Т. Питерса, В. Співака, М. Уорнера, Г. Хофстеда, А.Файоля, Е. Шейна та інших. З початком ринкової трансформації економіки в Україні дослідження корпоративної культури підприємства отримали значний розвиток у наукових працях А. Воронкової, Г. Назарової, О. Новікової, Г. Хаєта, О. Єськова та ін. Уявлення про корпоративну культуру та її роль у соціально-економічних відносинах з позицій економіки праці збагатили О. Балика, О. Грішнова, А. Колот, Т. Кицак, Е. Лібанова, І. Петрова, М. Семикіна, І. Терон, Л. Шаульська, Л. Щетініна та ін. Значимість цінностей корпоративної культури у підвищенні ефективності праці, розвитку трудового потенціалу визначена у працях В. Близнюк, О. Комарової, О. Левченка, Л. Лісогор, О. Магопець, М. Мельник, С. Пасєки, В. Стадник, Л. Червінської, Л. Фільштейна, Н. Шалімової та інших вітчизняних науковців. Аналіз наявних розробок свідчить, що більшість моделей, враховують або тільки економічні, або тільки соціальні чинники. Разом з тим становить інтерес розгляд тих аспектів економічної поведінки агентів, які пов’язані з особливостями їх господарського менталітету та рівня корпоративної культури. Таким чином, вивчення впливу господарського менталітету та корпоративної культури, який недостатньо враховано в існуючих моделях, на характер соціально-економічних відносин на підприємстві є актуальним, що визначило вибір теми дослідження, його мету й завдання.