0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ігри та вправи за мотивами казок (ID:294690)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 8
Рік виконання: 2019
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
Ігри та вправи за мотивами казок Гра «МИ – КАЗКАРИКИ» Вихователь пропонує дітям декілька малюнків, на яких зображені предмети, не пов’язані між собою логічно. Дітям необхідно скласти свою казку, у якій будуть використані ці малюнки. Вона повинна бути не дуже довгою, але цікавою і веселою. Гра «НАВПАКИ» Вихователь промовляє дітям фрази зі знайомих казок, а діти доповнюють їх словами що є протилежними за змістом: Півник працює, а мишенята… (ледарюють). Мишенята ледачі, а Півник… (працьовитий). Півник один, а мишенят… ( двоє). Зайчик боязливий, а Півень…(хоробрий). Матуся добра, а мачуха… (зла). Гра «В ГОСТІ ЙДУТЬ ДО НАС СЛОВА» Вихователь викликає дітей парами і промовляє речення за змістом знайомих казок В.О.Сухомлинського. – Білочка стрибає. Що я сказала? – Речення. – Скільки в ньому слів? – Два. – Давайте зробимо так, щоб в реченні стало більше слів. Яка Білочка? – Спритна. – Стрибає де? – По деревах. – Для чого стрибає? – Збирає горішки. – Послухайте, яке гарне речення: «Спритна Білочка стрибає по деревах і збирає горішки». Гра «ПРОДОВЖИМО КАЗКУ» Вихователь пропонує дітям домислити долю казкового героя, змінивши його характер Вих: Давайте пофантазуємо та уявимо, що, наприклад, відбулося б у казці «Вовк і семеро козенят», якщо б вовк не з’їв їх і став добрим? Такі запитання можна ставити до будь-якої казки. Гра «ВІД РЕАЛЬНОСТІ ДО КАЗКИ» Діти разом з вихователем розглядають ілюстрації, малюнки, за змістом малюнка, що сподобався, складають казочку. Гра «ДЕНЬ І НІЧ» Діти повинні назвати казки, події в яких відбуваються вдень; вночі. При цьому діти показують символ – сонце; місяць. Гра «МАЛЮЄМО КАЗКУ» Кожна дитина обирає площинне зображення певного персонажа знайомої казки, який їй сподобався, обводить його на аркуші паперу. Потім діти домальовують сюжет і розповідають казку про героя, яким трапилася нова історія. Гра «ХТО ДЕ ЖИВЕ» Діти розглядають ілюстрації до знайомих казок, потім знаходять героя і поселяють його в свою казочку. Гра «МАСКИ» Дитині, що стоїть перед групою дітей, одягають маску так, щоб вона не бачила яку. Дитина повинна відгадати маску. Щоб допомогти їй діти зображають героя рухами, мімікою, співають характерну пісеньку, кажуть фразу. Вправа «КАЗКА ПО КОЛУ» Діти стають в коло і складають казку по колу, додаючи кожен по одному-два речення. Вправа «ЗВІРІ В ЧАРІВНИХ КАЗКАХ» Діти по черзі зображають тварин зі знайомих казок, інші – повинні відгадати і назвати, з якої вони казки. Якщо виникають складнощі, додаються підказки. Вправа «ЗОБРАЗИ ГЕРОЯ КАЗКИ ІНШИМ» Перед дітьми ставиться завдання: уявити і зобразити певного героя казки змінивши його характер, розміри, вік, колір, стать, тощо.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: