0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль дидактичних ігор в ознайомленні старших дошкільників з технікою (ID:342046)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 29
Рік виконання: 2019
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ ПРО ДОШКІЛЬНУ ПЕДАГОГІКУ ЯК НАУКУ. 1.1 Значу¬щість досліджень дошкільної педагогіки. 1.2 Значення дошкільного дитинства. РОЗДІЛ 2. Дидактична гра – як засіб формування пізнавального інтересу, вмінь та навичок дошкільників 2.1. Види і класифікація дитячих ігор. 2.2. Структура дидактичної гри 2.3. Дидактична гра – як форма навчання дошкільників . 2.4 Класифікація дидактичних ігор РОЗДІЛ 3. РОЛЬ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ПРИ ОЗНАЙОМЛЕННІ ІЗ ТЕХНІКОЮ. ВИСНОВКИ ЛІТЕРАТУРА ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Педагогіка — багатогалузева наука, яка охоплює всі аспекти навчання і виховання особистості. Однією з її галузей є вікова педагогіка — наука, що вивчає закономірності навчання і виховання людей різних вікових груп. Суттєвий пласт вікової педагогічної проблематики стосується навчання і виховання дітей дошкільного віку. Саме на цьому проблемному полі функціонує одна із складових вікової педагогіки — дошкільна педагогіка. Дошкільна педагогіка — наука про закономірності виховання і навчання дітей від народження до вступу до школи. Ядром інтересу дошкільної педагогіки є дитина віком до 6—7 років і чинники, що впливають на її розвиток у сім´ї, дошкільних закладах, суспільстві загалом. Значущість її досліджень, рекомендацій обумовлена тим, що саме в цьому віці найстрімкіше розвиваються фізичні та психічні якості дитини, формуються контури її як особистості. Саме у прилученні дитини до світу людей полягає найважливіше завдання дошкільної педагогіки, реалізація якого на кожному історичному етапі, у різних соціальних, етнічних, культурних середовищах має свої особливості. У цьому процесі беруть участь батьки, педагоги, соціальні спільноти, суспільство загалом; позначаються на ньому події та явища навколишньої дійсності, природа. Він є невіддільним від повсякденного буття дитини, де вона здобуває життєвий досвід, розвивається фізично, розумово, духовно, психічно. Метою даної курсової роботи є дослідити вплив дидактичних ігор при підготовці старших дошкільників та їх ознайомленні із технікою. Завдання курсової роботи: • Вдосконалити знання про дошкільну педагогіку; • Ознайомитися з основними видами дидактичних ігор; • Дослідити вплив дидактичних ігор при підготовці дошкільників; • Охарактеризувати вплив досліджуваних ігор при ознайомленні дошкільників із технікою. Об’єктом дослідження курсової роботи є безпосередньо дидактичні ігри. Предмет дослідження - вплив дидактичних ігор на дошкільників старшого віку. При підготовці даної роботи були використанні відомості із посібників дошкільної педагогіки, інтернет - ресурсів,статті із газет, а також ігри з дитячих журналів. Структура роботи складається з вступу, основної частини, висновків, списку використаної літератури та додатків.
Інші роботи з даної категорії: