0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (ID:379364)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 55
Рік виконання: 2020
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………….……..….3 РОЗДІЛ І. ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ………………………….5 1.1. Особливості мовленнєвого розвитку дітей із ЗНМ старшого дошкільного віку ..………………………………………………………………………….…5 1.2.Психолого-педагогічна характеристика дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення…………………………………………10 1.3. Театралізована діяльність як засіб навчання та виховання дітей старшого дошкільного віку ЗНМ………………………………………………..………16 ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ………………………………….…..27 РОЗДІЛ ІІ. ВИКОРИСТАННЯ ТЕАТРАЛІЗАЦІЇ ТА ДРАМАТИЗАЦІЇ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ МОВЛЕНННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.………………………………….………………………….……………. 28 2.1. Аналіз корекційних та загальноосвітніх програм щодо можливостей використання театралізованої діяльності дітей із ЗНМ……….…….………..28 2.2. Театралізовані ігри і драматизації в роботі з розвитку мовлення дітей із ЗНМ ……………………………………………………………………..…….....40 ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ…………………………………..…….45 ВИСНОВКИ …………………………………………………………….……….46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………...………………..49 ДОДАТКИ…………………………………………………………………..……53
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У сучасних наукових дослідженнях багатьох вчених (Г.О. Костюшко, Н.П. Нечай, Л.В. Сєрих, В.М. Шахрай) визначено, що театралізована діяльність має величезні можливості для збагачення та розкриття творчого потенціалу дітей дошкільного віку. В Україні проблему розвитку мовлення в театралізованій діяльності досліджувала Н.В. Водолага. Автор у структурі театралізованої діяльності виокремлює артистичні та акторські здібності. Вона зазначає, що артистичні здібності – це особливий рівень прояву спеціальних здібностей дітей, що забезпечує їм успіх у виконанні творів мистецтва різних видів та жанрів Театралізована діяльність у дошкільному віці існує та усвідомлюється педагогами як один із найефективніших засобів педагогічного впливу на розвиток особистості дитини, що використовується з певною метою. Роль театралізованої діяльності у всебічному розвитку дітей дошкільного віку висвітлено у працях Л.В. Артемової, Р.І. Жуковської, Ю.І. Рубіної. Дослідники доводять, що театралізована діяльність має значні можливості щодо творчого самовиявлення особистості в період дошкільного дитинства. Об’єктом дослідження є мовленнєвий розвиток дітей із загальним недорозвитком мовлення. Предмет дослідження – розвиток мовлення дітей із загальним недорозвитком мовлення засобами драматизації та інсценування літературних творів. Мета дослідження полягає у виявленні та характеристиці особливостей розвитку мовлення дітей із загальним недорозвитком мовлення засобами драматизації та інсценізації літературних творів. Мета дослідження передбачає вирішення конкретних завдань, а саме: 1. охарактеризувати поняття загального недорозвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку. 2. проаналізувати особливості психічного розвитку дітей із загальним недорозвитком мовлення та виявити їх вплив на розвиток мовлення; 3. дослідити засоби драматизації та інсценізації літературних творів як театралізованої діяльності з розвитку мовлення дітей із ЗНМ; 4. виявити та описати особливості впровадження драматизації та інсценізації літературних творів як засобу розвитку мовлення дітей із ЗНМ. Значення отриманих результатів полягає в – наданні рекомендацій щодо організації та проведення корекційної роботи із розвитку мовлення із загальним недорозвитком мовлення засобами драматизації та інсценування літературних творів, що сприятиме оптимізації їхнього подальшого навчання. Методи дослідження. Теоретичні : аналіз, синтез, порівняння та узагальнення теоретико-методичних засад з метою визначення стану розробленої проблеми й перспективних напрямків її вирішення. Структура роботи. Робота складається із змісту, двох розділів, висновків, списку використаних джерел.
Інші роботи з даної категорії: