0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування сенсорно-пізнавальної компетенції дітей передшкільного віку в процесі використання посібників М. Монтессорі (ID:412594)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 57
Рік виконання: 2020
Вартість: 1900
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………….………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРИТИЧНІ АСПЕКТИ СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДІТЕЙ ПЕРЕДШКІЛЬНОГО ВІКУ…………………………………………………………………………….…6 1.1. Нормативно-правові вимоги до формування сенсорно-пізнавальної компетенції дітей передшкільного віку…………………………..6 1.2. Сенсорно-пізнавальна компетенція як психолого-педагогічна проблема в теорії і практиці дошкільної освіти ………………………………11 1.3. Особливості формування сенсорно-пізнавальної компетенції дітей передшкільного віку згідно сучасного змісту дошкільної освіти…...…18 РОЗДІЛ 2. УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ПОСІБНИКІВ М. МОНТЕССОРІ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДІТЕЙ ПЕРЕДШКІЛЬНОГО ВІКУ…….………………28 2.1. Врахування сензитивних періодів дітей передшкільного віку задля використання посібників М. Монтессорі з формування сенсорно-пізнавальної компетенції……………………………………………………………………….28 2.2. Створення розвивального середовища з використанням посібників М. Монтессорі в ЗДО для формування сенсорно-пізнавальної компетенції дітей передшкільного віку…………………...……………………34 2.3. Використання посібників М. Монтессорі з формування сенсорно-пізнавальної компетенції дітей передшкільного віку в сім’ї …………...……41 ВИСНОВКИ…………………………………………………...………..47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………….……49 ДОДАТКИ…………………………………………………………….....54
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єкт дослідження – формування сенсорно-пізнавальної компетенції дітей передшкільного віку. Предмет дослідження – умови використання посібників М. Монтессорі для формування сенсорно-пізнавальної компетенції дітей передшкільного віку. Мета дослідження – розкриття теоретичних аспектів сенсорно-пізнавальної компетенції дітей передшкільного віку та обґрунтування умов використання посібників М. Монтессорі для її формування. Відповідно до об’єкту, предмету і мети визначено основні завдання дослідження: 1. Розкрити нормативно-правові вимоги до формування сенсорно-пізнавальної компетенції дітей передшкільного віку. 2. Проаналізувати сенсорно-пізнавальну компетенцію як психолого-педагогічну проблему в теорії і практиці дошкільної освіти. 3. З’ясувати особливості формування сенсорно-пізнавальної компетенції дітей передшкільного віку згідно сучасного змісту дошкільної освіти. 4. Обґрунтувати умови використання посібників М. Монтессорі для формування сенсорно-пізнавальної компетенції дітей передшкільного віку.
Інші роботи з даної категорії: