0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання будівельно-конструкційних ігор у пізнавальному розвитку дошкільника (ID:449698)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 37
Рік виконання: 2021
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ БУДІВЕЛЬНО-КОНСТРУКЦІЙНИХ ІГОР У ПІЗНАВАЛЬНОМУ РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКА 1.1. Роль будівельно-конструкційних ігор у розвитку пізнавальних процесів дошкільника 1.2. Особливості будівельно-конструкційних ігор РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ БУДІВЕЛЬНО-КОНСТРУКЦІЙНИХ ІГОР У ПІЗНАВАЛЬНОМУ РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКА 2.1. Методика та організація дослідження 2.2. Система робіт з формування пізнавального розвитку дітей старшого дошкільного віку з використання будівельно-конструкційних ігор 2.3. Контрольний етап експерименту ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Дошкільне дитинство – короткий, але важливий період ствердження особистості. В ці роки дитина отримує початкові знання про навколишній світ, у неї починає формуватися певне відношення до людей, до праці, виробляються навички і звички правильної поведінки, складається характер. У вітчизняній системі освіти особлива увага приділяється пізнавальному розвитку підростаючого покоління. Дошкільний вік вчені визначають як період значних зрушень у формуванні особистості дитини. Завдяки своїй активності дитина вступає в практичні, дійові відносини з навколишніми предметами і в спілкування з людьми.
Інші роботи з даної категорії: