0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Соціально-педагогічна робота з дезадаптованими підлітками (ID:450022)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 94
Рік виконання: 2020
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 9 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ДЕЗАДАПТОВАНИМИ ПІДЛІТКАМИ 13 1.1. Поняття дезадаптації та чинники її виникнення 13 1.2. Нормативно-правове забезпечення соціально-педагогічної роботи з дезадаптованими підлітками 29 1.3. Вітчизняний та зарубіжний досвід соціально-педагогічної роботи з дезадаптованими підлітками 32 Висновки до 1 розділу 42 РОЗДІЛ 2. ЗМІСТ ТА ТЕХНОЛОГІЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ДЕЗАДАПТОВАНИМИ ПІДЛІТКАМИ 44 2.1. Діагностика схильності до дезадаптації підлітків загальноосвітньої школи 44 2.2. Технологія соціально-педагогічного супроводу підлітків з труднощами адаптації 70 2.3. Рекомендації щодо підвищення ефективності соціально-педагогічної роботи з дезадаптованими підлітками 83 Висновки до 2 розділу 87 ВИСНОВКИ 90 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 95 ДОДАТКИ 103
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Кваліфікаційна робота: 94 с., 9 таблиць, 18 рисунків, 96 джерел, 8 додатків. Об’єкт дослідження: підлітки загальноосвітньої школи у стані соціальної дезадаптації. Предмет дослідження: зміст соціально-педагогічної роботи з дезадаптованими підлітками. Мета дослідження: дослідити можливості та зміст методів соціально-педагогічної роботи спрямованої на подолання дезадаптованих проявів серед підлітків. Методи дослідження: аналіз соціально-педагогічної, психологічної, педагогічної, соціологічної, юридичної наукової і періодичної літератури, законодавчих актів, спостереження, анкетування, тестування, соціально-педагогічний експеримент для впровадження профілактичної програми з удосконалення соціальної роботи з дезадаптованими підлітками. Теоретичне значення роботи полягає у розширенні і поглибленні знань про соціально-психологічний зміст дезадаптації підлітків, їх ціннісних орієнтацій, а також у комплексному підході до її профілактики, що включає не лише інформування, а й передбачає покращення у формуванні навичок. Практичне значення дослідження полягає у впровадженні системи профілактичної роботи як засобу підвищення ефективної діяльності соціальних педагогів в аспекті попередження дезадаптації підлітків та прогресивного зменшення кількості негативних проявів дезадаптації. Галузь використання: загальноосвітні школи, спеціальні школи, навчально-реабілітаційні центри. АДАПТАЦІЯ, ДЕЗАДАПТАЦІЯ, ПРОФІЛАКТИКА ДЕЗАДАПТОВАНИХ ПІДЛІТКІВ, СОЦІАЛІЗАЦІЯ, СОЦІАЛЬНА ДЕЗАДАПТОВАНІСТЬ, УЧНІ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ
Інші роботи з даної категорії: