0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування в учнів позитивного ставлення до інших людей (ID:470864)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 42
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ІНШИХ ЛЮДЕЙ В ІСТОРІЇ 5 1.1.Сутність позитивного ставлення до інших людей в педагогічному доробку вітчизняних науковців 5 1.2.Вимоги до формування позитивного ставлення до інших людей в історії зарубіжної педагогіці 9 1.3. Висновки до розділу 1 13 РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 14 2.1. Ступінь досліджуваності проблеми формування позитивного ставлення до інших людей психолого-педагогічній літератури 14 2.2. Сутність та значення позитивного ставлення до людей у молодших школярів 16 2.3. Психолого-педагогічні вимоги до формування позитивного ставлення до людей у молодших школярів 21 Висновки до розділу 2 24 РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ІНШИХ ЛЮДЕЙ (НА ПРИКЛАДІ ЗОШ № 54 МІСТА МАРІУПОЛЯ) 25 3.1 Особливості формування позитивного ставлення до людей в освітньому процесі молодших школярів ЗОШ № 54 міста Маріуполя 25 3.2 Шляхи підвищення ефективності формування педагогічного спілкування у практиці сучасного закладу загальної середньої освіти 28 Висновки до розділу 3 34 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На даний час серед молодших школярів поширюється число правопорушень, озлобленості, нігілістичного відношення до моральних принципів: крайня степінь егоцентризму, низька степінь культури комунікацій, відторгнення будь-якої особистої відповідальності, низький рівень патріотичного виховання, відсутність життєвого оптимізму та інші негативні вияви. Проблематика формування в учнів позитивного ставлення до інших людей потрапила під призму багатьох вітчизняних та зарубіжних вчених, зокрема Векслера Е. М., Голдсмига Дж. А., Дудара Т. Г., Кириченка Л. С., Петренка В. А., Процюка Н. І., Тагаісі К., Шаповала М. І., Штефана О.І. та багатьох інших. Провідні вітчизняні та зарубіжні науковці розкрили багато теоретичних та методологічних аспектів формування в учнів позитивного ставлення до інших людей, однак сучасні умови розвитку педагогіки вимагають подальших досліджень та напрацювань у даній сфері. Зокрема постала необхідність вирішити проблемні питання щодо доповнення та корекції наявної методики формування в учнів позитивного ставлення до інших людей. І хоча щодо даної проблематики нараховується багато наукових праць, зостається все ж ряд невирішених проблематичних питань, якими потребується удосконалювання та подальше вивчення. Метою даної курсової роботи є дослідження процесу та особливостей формування в учнів позитивного ставлення до інших людей. Відповідно до мети були поставлені такі завдання: розглянути проблематику формування в учнів позитивного ставлення до інших людей в історії; проаналізувати теоретичні основи формування позитивного ставлення до інших людей в молодших школярів; визначити організаційно-педагогічні умови формування в учнів позитивного ставлення до інших людей; зробити висновки. Предметом роботи є позитивне ставлення до інших людей. Об’єкт роботи - це формування в учнів позитивного ставлення до інших людей. Методична база дослідження складається з методів збору, систематизування та аналізування даних, зокрема: системного аналізу - для деталізування та розділення об’єкту дослідження на окремі вагоміші складники; синтезу - для узагальнювання аспектів методики формування в учнів позитивного ставлення до інших людей; аналогії - для досліджування відповідності української та зарубіжної практики; абстрагування - для формування узагальнених підсумків на основі системного аналізу і синтезу теорії й практики формування в учнів позитивного ставлення до інших людей; конкретизація - для обґрунтування змісту ключових понять; монографічний - для дослідження теоретичних розробок вітчизняних та іноземних вчених щодо формування в учнів позитивного ставлення до інших людей. Методи дослідження базовані на вивченні та конструктивному аналізуванні наукових джерел з проблематики курсової роботи. 
Інші роботи з даної категорії: