0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СОЦІОМЕТРИЧНИЙ СТАТУС ЯК ДЕТЕРМІНІНТА АДАПТАЦІЇ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У КОЛЕКТИВІ (ID:515079)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 28
Рік виконання: 2020
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………… .3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ДО ВИВЧЕННЯ АДАПТАЦІЇ ДОШКІЛЬНИКІВ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД СОЦІМЕТРИЧНОГО СТАТУСУ ……………………………………………………………………….5 1.1 Підходи до вивчення поняття «адаптація» в психологічній науці………..5 1.2 Підходи до вивчення поняття «соціометричний статус» в психологічній науці………………………………………………………………………………11 Висновок до розділу 1…………………………………………………………...15 РОЗДІЛ 2 МЕТОДИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІОМЕТРИЧНОГО СТАТУСУ ЯК ДЕТЕРМІНАНТИ АДАПТАЦІЇ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У КОЛЕКТИВІ……………16 2.1 Опис вибірки та етапів дослідження……………………………………….16 2.2 Опис методик дослідження…………………………………………………17 Висновок до розділу 2 …………………………………………………………..22 РОЗДІЛ 3 РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СОЦІОМЕТРИЧНОГО СТАТУСУ ЯК ДЕТЕРМІНАНТИ АДАПТАЦІЇ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У КОЛЕКТИВІ……………23 3.1 Аналіз рівня адаптації дошкільників………………………………………23 3.2 Аналіз соціометричного статусу серед групи дітей дитячого садка……..25 Висновок до розділу 3…………………………………………………………...27 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...28 СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………...29 ДОДАТКИ………………………………………………………………………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність. Відомо, що процес адаптації – це постійний процес, який супроводжує людину впродовж усього життя. Інтенсивний розвиток суспільства і проблема адаптації людини до постійних змін навколишнього середовища обумовлює актуальну потребу у концептуальному осмисленні феномену адаптації та науковому обґрунтуванні поняття "адаптація". Недостатня адаптованість дітей до навчального процесу, до колективу, переважання сили стресорів над наявними адаптаційними можливостями призводить як до зниження ефективності навчання, так і до виникнення різноманітних нервово-психічних захворювань. Тож особливої ваги набуває необхідність розробки концепції психологічної адаптації з опорою на міждисциплінарний підхід. Відсутня актуальність саме для дошкільного віку Мета : теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити соціометричний статус як детермінанту адаптації дитини дошкільного віку у колективі Об’єкт : процес адаптації Предмет : соціометричний статус як детермінанта адаптації дитини дошкільного віку у колективі Гіпотеза : діти дошкільного віку з високим соціометричним статусом будуть краще адаптуватись у колективі На основі мети і гіпотези можна сформулювати наступні завдання : 1. Здійснити теоретичний аналіз підходів до дослідження проблеми адаптації. 2. Виділити критерії діагностики соціометричного статусу дитини в дитячому садочку. 3. Здійснити емпіричний аналіз соціометричного статусу. 4. Визначити рівень адаптації дошкільників у колективі з різним соціометричним статусом. Теоретико-методологічну основу дослідження складають праці таких дослідників, як : К. Бернара, У. Кеннона, Г.Селье, А.Д. Слонімом, Р. Плутчік, А. Адлер, К.Хорні, Е. Еріксон, Е. Фромм, Е. Берн Я.Л. Коломінський, Б.П.Жизневський, Я.Морено, Р. Мертон, Д. Мід, Г.Хайман, Т.Ньюком, М.Шериф, Г.Келлі, Ж.Піаже та ін. Практична значущість : результати роботи можуть бути використані у процесі виховних заходів у дошкільних закладах. Методи дослідження: в нашому дослідженні було використано наступні методи – теоретичний аналіз підходів до вивчення проблеми ; емпіричні - спостереження, соціометрія, бесіда; інтерпретаційні – критерій кутового перетворення Фішера. Структура наукової роботи : робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел з 20 найменувань і додатків. Загальний обсяг 31 сторінка, робота містить 4 таблиці. Виправити порядок структурних елементів вступу, розширити практичну значимість
Інші роботи з даної категорії: