0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВПЛИВ САМООЦІНКИ НА МОТИВАЦІЮ РУХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ (ID:609638)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 37
Рік виконання: 2022
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ САМООЦІНКИ ШКОЛЯРІВ 1.1 Стан розробленості проблеми у науковій літературі 1.2 Засоби формування адекватної самооцінки школярів РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ВИЗНАЧЕННЯ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА МОТИВАЦІЮ РУХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 2.1 Самооцінка як фактор впливу на рухову діяльність 2.2 Методика визначення впливу самооцінки на рухову діяльність РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА МОТИВАЦІЮ РУХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ 3.1 Рекомендації щодо підвищення рухової діяльності школярів в контексті впливу самооцінки 3.2 Вправи для мотивації рухової діяльності школярів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тема самооцінки є дуже актуальною у наш час. Особливо, коли мова йде про школярів, адже в цей час закладаються основи ідентифікації та розуміння себе. Тема є досліджуваною багатьма вченими оскільки самооцінка – складний психологічний феномен, що пов’язаний численними зв’язками і відношеннями з усіма психічними утвореннями особистості. Психологічні особливості самооцінки молодших школярів менш досліджувалися в теорії та практиц, ніж дошкільний та юнацький вік. Як один із найважливіших елементів психологічного благополуччя учнів, самооцінка часто нехтується в школі. У школах, де учні групуються за їхніми академічними здібностями, вчителі мають різні очікування щодо різних груп учнів; по відношенню до школярів з високими успіхами вони, як правило, академічно підтримують, тоді як по відношенню до учнів з низькими успіхами вони схильні контролювати поведінку студентів, щоб уникнути дисциплінарних проблем. У свою чергу, учні спостерігають за поведінкою своїх вчителів у класі та розвивають різне сприйняття очікувань своїх вчителів. Відсутність фізичної активності є серйозною світовою проблемою, яка спостерігається в дитинстві та підлітковому віці (6–18 років), як підкреслила Всесвітня організація охорони здоров’я. У цьому сенсі широко досліджується, що бездіяльність пов’язана з серйозними фізичними захворюваннями (наприклад, надмірна вага та ожиріння), неадекватною самооцінкою та психічними розладами (наприклад, депресія). Вплив самооцінки на мотивацію рухової діяльності школярів відіграє велике значення. Оскільки вона є першопричиною бажання або небажання учнів займатися спортом. Метою роботи є дослідження впливу самооцінки на мотивацію рухової діяльності школярів та розробка на цій основі рекомендацій щодо підвищення рухової діяльності школярів в контексті впливу самооцінки. Предметом дослідження є дослідження процесу впливу самооцінки на мотивацію школярів до здійснення рухової активності, на базі дослідження фокус-групи з 20 українських школярів та вивчення зарубіжних досліджень. Об’єктом дослідження є фокус-група з 20 українських школярів Для розв’язання поставленої задачі потрібно дослідити такі завдання: • визначити різні підходи до поняття «самооцінка»; • дослідити види самооцінки та фактори, що впливають на самооцінку школярів; • визначити засоби формування адекватної самооцінки школярів; • провести аналіз самооцінки як фактора впливу на рухову діяльність • розробити методику визначення впливу самооцінки на рухову діяльність на базі фокус-групи з 20 школярів. • провести світових досліджень впливу самооцінки на рухову діяльність; • розробити рекомендації щодо підвищення рухової діяльності школярів в контексті впливу самооцінки; • визначити вправи для мотивації рухової діяльності школярів. Джерелами отриманої інформації є українські та іноземні наукові статті та інші авторитетні електронні джерела.  
Інші роботи з даної категорії: