0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗВІТ про проходження ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ 2 (ID:619707)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 32
Рік виконання: 2019
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………….....4 Методична розробка лекційного заняття ……………………………..…….......6 Методична розробка семінарського заняття…………………………………...22 Аналіз проведеного лекційного/семінарського заняття під час взаємовідвідування………………………………………………………………30 Висновки…………………………………………………………………………31 Список використаних джерел…………………………………………………..32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Я проходила педагогічну практику на базі Національної металургійної академії України. Під час педагогічної практики я провела лекцію, семінар та практичне заняття з дисципліни «Технології соціально-педагогічної роботи». Вчилася аналізувати та прогнозувати ступінь ефективності застосування певних методів, форм і засобів організації навчальної та виховної роботи. Формувала свої організаційні навички, керування дискусією під час заняття, роботою студентів, стимулювання пізнавальної діяльності студентів. Розвивала свої комунікативні навички та вміння налагодження зі студентами довірливих та педагогічно правильних стосунків. Вчилася збирати необхідний матеріал для проведення лекційних та семінарських занять, готувати тематику і матеріали. Основними цілями проходження практики є: - поглибити, закріпити знання з фахових дисциплін; - закріпити впевненість у правильності вибору професії й фаху; - збільшити прагнення вивчати спеціальні та психолого-педагогічні дисципліни; - вдосконалити свої педагогічні здібності; - оволодіння сучасними технологіями навчання і виховання; - освоєння методики викладання лекцій, семінарів та практичного заняття. Завдання: - набути безцінного практичного досвіду і навиків роботи з колективом; - поглибити свої знання в педагогіці; - сформувати уміння по організації продуктивної взаємодії зі студентами на заняттях і зовні них (встановлення особистих контактів, навики співпраці, діалогового спілкування і т.п.); - сформувати уміння грамотно розподіляти час лекції і навантаження, відповідно до рівня знань як в групі, так і окремих студентів. Навчально-методична робота полягала у з’ясуванні особливостей планування всіх видів роботи викладача на кафедрі на прикладі роботи викладача-методиста. Також практика допомогла формуванню уявлень про організацію діловодства на кафедрі. Сюди входили такі завдання: відвідування лекційних і семінарських занять. Аналіз занять (однієї лекції та одного семінару).
Інші роботи з даної категорії: