0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ «ШКОЛА ДЛЯ ЖИТТЯ, ЧЕРЕЗ ЖИТТЯ» (ID:669411)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 14
Рік виконання: 2022
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ I. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ «ШКОЛА ДЛЯ ЖИТТЯ, ЧЕРЕЗ ЖИТТЯ» 1.1 Історія виникнення технології 1.2 Концептуальні положення 1.3 Мета й завдання технології 1.4 Зміст технології ВИСНОВКИ ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП За сучасних умов відбувається активний пошук новаторських ідей, методів навчання й виховання, що об’єднані високою метою – змінити позицію педагога, навчити його щиро вірити в учня, відмовитися від прямого примусу й натиску на нього, бачити в кожному особистість, дати учневі відчути радість успіху в здобутті нових знань, спілкуванні з однолітками, учителями, батьками. На сучасному етапі еволюції національна система освіти відчуває насичення новими теоретичними та практичними підходами щодо інтенсифікації процесу навчання. Значна доля інновацій належить педагогічним технологіям, що активно увійшли в широкий обіг. Так, наприклад, технологія «школа для життя, через життя» Ж.-О. Декролі.
Інші роботи з даної категорії: