0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ГЕНДЕРНЕ ВИХОВАННЯ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЗДОБУВАЧІВ ПОВНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. (ID:669430)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 29
Рік виконання: 2021
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ГЕНДЕРНОГО ВИХОВАННЯ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЗДОБУВАЧІВ ПОВНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. 1.1 Історичні засади формування гендерного підходу у фізичному вихованні 1.2. Гендерні особливості фізичного виховання здобувачів повної середньої освіти 1.3. Вплив біологічних та психологічних чинників на формування гендерного підходу на уроках фізичної культури здобувачів повної середньої освіти Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ГЕНДЕРНОГО ВИХОВАННЯ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЗДОБУВАЧІВ ПОВНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. 2.1. Формування мотивації школярів до уроків фізичної культури 2.2. Організація занять при роздільному навчанні Висновки до другого розділу ВИСНОВОК ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. На нинішньому етапі розвитку суспільства нові політичні реформи України спрямовані на входження нашої держави до європейської співдружності. Інтеграція сприяє реформуванню і вдосконаленню сучасної освіти відповідно до вимог Європейського простору. Україна поступово рухається у напрямі забезпечення рівних прав та можливостей у суспільстві. Це відображено у Законі «Про забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків». [13]. Дослідники, які цікавились даною темою стверджують, що освітній прості вимагає постійного вдосконалення для того щоб збалансувати гендерну дискримінацію і асиметрію в педагогічному соціумі та досліджувати дійсність із позицій толерантності, гармонізації статево-рольової взаємодії.[15, с. 22]. Діяльністю у цьому напрямку освітньої політики має бути модернізація фізичного виховання молоді і забезпечення нової, якісної освіти шляхом впровадження інноваційних методик, форм та методів навчання школярів фізичної культурі і спорту. На думку провідних українських учених Т. Ю. Круцевич, О. Фащук , Н. В. Москаленко, Н. Є. Пангелової, О. А. Томенко шкільна система фізичного виховання стане ефективною лише тоді, коли будуть створені максимально сприятливі умови для розкриття і розвитку фізичних, духовних і моральних якостей школярів. Вона має забезпечити кожній дитині повноцінний і гармонійний розвиток її здібностей, а також озброїти педагогів методиками особистісно-зорієнтованого виховання, складовою якого є гендерний підхід.[20] Науковий інтерес до означеної нами проблеми заєсвідчується нявністю праць учених у царині ґендерного виховання (Т. Говорун, Т. Дороніна, О. Кікінежді, І. Кльоціна, Н. Коцур, О. Марущенко, О. Масалітіна, М. Скорик та інші). Гендерний підхід в педагогічній освіті розглядали: О. С. Цокур, І. Іванова, Л. Смоляр, Л. Кобелянська, методологічні основи формування гендерної культури і шляхів упровадження принципів гендерної демократії у сфері освітнього простору обґрунтували у своїх працях Л. Завадська, Т. В. Говорун, О. М. Кікінежді, О. Луценко та ін.; гендерний підхід у національній системі освіти досліджували С. Т. Вихор, І. С. Мунтян, Т. Голованова, Н. Гапон, М. М. Куїнджі , Н. І. Самойленко та ін.; професійну підготовку та перепідготовку педагогічних кадрів з питань гендерного підходу у своїх наукових працях розглядали І. С. Мунтян, С. Т. Вихор, В. П. Кравець, О. Цокур, І. Іванова та ін. Зважаючи на актуальність й невичерпаність ґендерної проблематики, можемо стверджувати, що дослідження проблем і суперечностей упровадження ґендерного підходу до виховання дітей у закладах дошкільної освіти є необхідним і своєчасним. Узагальнюючи погляди вчених (С. Вихор, Т. Голованова, Т. Дороніна, І. Іванова, Л. Кобелянська, В. Кравець, Т. Мельник, О. Цокур та інші). Об'єкт дослідження – процес гендерного виховання школярів на уроках фізичної культури.
Інші роботи з даної категорії: