0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В 5-6 КЛАСАХ (ID:762117)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 33
Рік виконання: 2021
Вартість: 1400
Купити цю роботу
Зміст
РЕФЕРАТ …………………………………………………………………… 3 ВСТУП ……………………………………….……………………………… 4 РОЗДІЛ 1. ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 1.1 Використання комп’ютерних презентацій на уроках математики …. 6 1.2 Використання flash-анімації на уроках математики …………….…… 9 1.3 Використання комп’ютерних програм на уроках математики ……… 11 1.4 Комп’ютерне тестування як засіб контролю знань учнів …………… 13 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ САЙТІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В 5-6 КЛАСАХ 2.1 Інтелектуальні карти з використанням сервісу MindMeister як засіб узагальнення знань ………………..………………………..……………… 16 2.2 Використання сервісу Online Test Pad у підготовці до уроків……… 19 ВИСНОВКИ ……………………………………….………………………… 22 ДОДАТОК ……………..…………………………………………………… 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………..…………………… 32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У контексті системи освіти ХХI ст. спостерігається зростання ролі й значення інформаційних технологій, які стають характерною ознакою сучасного суспільства як його складової. За умов переходу України до інформаційного суспільства застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні  одна з найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку освітнього процесу, що забезпечує підвищення його ефективності. Як засвідчує сучасна освітня практика, інформаційні технології навчання набули широкого розповсюдження як допоміжні засоби ефективного розв’язання традиційних дидактичних завдань: контролю знань, умінь і навичок учнів, унаочнення; можливість індивідуалізації, диференціації навчання, засобу формування пізнавального інтересу школярів. Адже сучасний учень потребує такого навчання, яке забезпечувало б розвиток творчого мислення, самостійності й активності в навчальній діяльності, уміння набувати нові для себе знання. Враховуючи зазначене вище, дуже актуальною є проблема обґрунтування широкого впровадження в повсякденну педагогічну практику інформаційних технологій, зокрема, у навчанні математики, використання яких надасть можливість активізувати навчально-пізнавальну діяльність учнів, підвищити рівень знань та вмінь, сприятиме розвитку креативного мислення, збільшує роль самостійної та індивідуальної роботи в навчальній діяльності. Аналіз останніх наукових досліджень та публікацій. Висвітлення проблем, пов’язаних з використанням сучасних інформаційних та комп’ютерних технологій у навчальному процесі, започатковано і розвинуто в фундаментальних роботах учених: Б. Гершунського, В. Глушкова, А. Єршова, К. Маклін, Ю. Машбиця, С. Пейперта, Є. Полат та ін. У роботах цих авторів показано, що впровадження комп’ютерних технологій у практику навчання предметів фізико-математичного профілю є однією з форм підвищення ефективності навчального процесу. В роботах вітчизняних учених М. Жалдака, Ю. Жука, В. Латиського, В. Мадзігона, Н. Морзе, Ю. Рамського розглянуті цілі, теоретичні та методологічні основи, психолого-педагогічні проблеми й можливості застосування нових інформаційних технологій в процесі навчання, а також аналізуються окремі програмні засоби навчального призначення, обговорюються проблеми становлення комп’ютерно-орієнтованих методичних систем навчання математики, фізики, інформатики та інших предметів. Об’єкт дослідження: урок математики. Предмет дослідження: інформаційні технології на уроках математики. Мета дослідження: проаналізувати теоретичні і методичні аспекти використання інформаційних технологій як засобу підвищення пізнавального інтересу в учнів до вивчення математики. Методи дослідження. Для досягнення мети дослідження, розв’язання його завдань було застосовано: теоретичні методи дослідження – аналіз та узагальнення методико-педагогічної літератури, порівняння й систематизація теоретичних даних; емпіричні методи дослідження – цілеспрямоване педагогічне спостереження процесу використання інформаційних технологій в школі.
Інші роботи з даної категорії: