0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

зарубіжний досвід застосування фіскально-адміністративних технологій справляння екологічних податків та можливості його використання в Україні (ID:148460)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 34
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАТЕЖІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНЕ ВИКОРИСТАННЯ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ…………………………………….6 1.1 Наукові погляди щодо адміністрування екологічних податків…….6 1.2 Значення екологічного податку у системі оподаткування України..9 1.3 Особливості адміністрування екологічного податку в Україні…...11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ АДМІНІСТРУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ПОДАТКІВ В УКРАЇНІ…………………………………….15 2.1 Динаміка податкових надходжень до державного бюджету від екологічних податків………………………………………………………………15 2.2 Зарубіжний досвід екологічного оподаткування……………………19 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЕКОЛОГІЧНОГО ОПОДАТКУВАННЯ В УКРАЇНІ……22 3.1 Проблемні аспекти екологічного оподаткування та шляхи їх вирішення…………………………………………………………………………22 ВИСНОВКИ………………………………………………………………….28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Важливою проблемою для України, як і для багатьох інших країн світу, є проблема збереження та раціонального використання її природно-ресурсного потенціалу. Одним із методів розв'язання цієї проблематики є регулювання процесів природокористування шляхом використання важелів та інструментів податкового механізму. Розвиток раціонального природокористування переважно зумовлений інвестиційним забезпеченням охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання природних ресурсів. Джерелами інвестиційного забезпечення охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання природних ресурсів можуть бути власні кошти підприємств, державний та місцеві бюджети, інші джерела інвестицій. У податковій теорії кошти, отримані державою від ресурсних платежів, повинні забезпечувати функції держави щодо охорони навколишнього середовища та забезпечення раціонального природокористування. На практиці ж не утворюються дані цільові фонди в бюджеті, отже, немає цільової направленості отриманих коштів, і велика їх частина фінансує інші державні програми та заходи. На сьогодні у вітчизняній практиці економічного регулювання природокористування спостерігається відсутність рентної спрямованості фіскальних інструментів, має місце синдром перманентної асиметричності між темпами й масштабами змін у відносинах власності на природні ресурси та системі управління природними ресурсами й фіскальним регулюванням природокористування. Одиничними є випадки інституціоналізації фіскальних інструментів стимулювання економії природних ресурсів та повторного використання природної сировини. Відсутнє також узгодження в податковому, бюджетному та природоохоронному законодавстві методологічного забезпечення ідентифікації бази стягнення фіскальних платежів за спеціальне використання природних ресурсів та забруднення навколишнього природного середовища. Все це вимагає розширення спектра важелів та інструментів фіскального регулювання використання природних ресурсів, які враховували б основні зрушення в інституціональній архітектоніці природокористування. Проблеми адміністрування екологічних податків активізувалися ще на початку 90-х років минулого століття, коли виникла необхідність у формуванні фінансових фондів відтворення природно-ресурсного потенціалу та створенні системи стимулів для ощадливого та невиснажливого залучення природних ресурсів у відтворювальний процес. У працях А. Бодюка, Б. Буркинського, О. Веклич, Б. Данилишина, Я. Коваля, В. Кравціва, С. Лекаря, В. Міщенка, О. Молдована, Ц. Огня, Л. Тулуша, О. Фурдичка, С. Харічкова, М. Хвесика та інших розглядаються теоретико- методологічні засади адміністрування екологічних податків, актуальні питання рентного регулювання, але не повною мірою розкрито зміст теоретико- методологічного забезпечення удосконалення системи важелів та інструментів фіскального регулювання використання природних ресурсів в умовах поглиблення інституціональних перетворень в природно-ресурсній сфері (реформування відносин власності щодо володіння природними благами, трансформація системи управління природними ресурсами та охороною навколишнього середовища, впровадження сучасних форм екологічного підприємництва). Метою роботи є розгляд зарубіжного досвіду у сфері становлення та функціонування екологічних податків, що дасть змогу розробити науково обґрунтовані висновки про напрями вдосконалення та впровадження екологічного оподаткування в Україні. Головними завданнями дипломної роботи є: - дослідити наукові погляди щодо адміністрування екологічних податків; - охарактризувати значення екологічного податку у системі оподаткування України; - дослідити особливості адміністрування екологічного податку в Україні; - проаналізувати надходження екологічного податку до бюджету України; - вивчити зарубіжний досвід екологічного оподаткування; - визначити головні проблеми та напрямки їх вирішення щодо екологічного опдаткування в Україні; - висвітлити напрями удосконалення стягнення платежів за спеціальне використання природних ресурсів в Україні. Предметом дослідження є зарубіжний досвід застосування фіскально-адміністративних технологій справляння екологічних податків та можливості його використання в Україні. Об’єктом дослідження є економічні відносини,які виникають в процесі сплати екологічних податків. Інформаційною базою дослідження є чинні законодавчі та нормативно-правові акти, Податковий кодекс України, наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених та економістів, присвячені проблемам адміністрування екологічних платежів, матеріали інтернет - форумів, зарубіжні та українські інтернет видання.