0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВПЛИВ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСУ НА ЕЛЕКТОРАЛЬНУ ПОВЕДІНКУ УКРЇНСЬКИХ ГРОМАДЯН (ID:179826)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Політологія
Сторінок: 96
Рік виконання: 2013
Вартість: 3000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСУ НА ЕЛЕКТОРАЛЬНУ ПОВЕДІНКУ УКРАЇНСЬКИХ ГРОМАДЯН 1.1. Інтернет як інтерактивний засіб політичної комунікації у сучасних дослідженнях…………………………………………………………………………6 1.2. Розкриття головних понять дослідження…………………………………….12 1.3. Методологія дослідження впливу мережі Інтернет на електоральну поведінку українських громадян………………………………………..……...….21 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО ПРОСТОРУ З МЕТОЮ ВПЛИВУ НА ЕЛЕКТОРАТ 2.1. Основні методи та засоби впливу на електорат у віртуальному просторі....24 2.2. Вплив Інтернет-форумів на результати виборів………..……………………40 2.3. Соціальні мережі як потужний важіль впливу на електорат………………..46 РОЗДІЛ 3. УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСУ ПІД ЧАС ВИБОРІВ 3.1. Порівняльний аналіз використання інтернет-ресурсу у президентській виборчій кампанії 2010 року та на виборах до Верховної ради 2012 року……..55 3.2. Пошук можливих засобів протидії Інернет-маніпулюванню під час виборів…………………………………………………..…………………………..74 ВИСНОВКИ….……………………………………………………………………..83 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ………………….………………………………………..89
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РЕФЕРАТ Дипломна робота складається з 96 сторінок, 67 позицій у списку літератури. ІНТЕРНЕТ-РЕСУРС, ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ, ЕЛЕКТОРАЛЬНА ПОВЕДІНКА, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, ВЕБ-ФОРУМ, ПОЛІТИЧНЕ МАНІПУЛЮВАННЯ. Мета дослідження: розкрити сутність, особливості та вплив електронних джерел політичного маніпулювання, що використовуються в Україні та впливають на електоральну поведінку українських громадян. Об’єкт дослідження: віртуальний простір, що впливає на електоральний вибір громадян України. Предмет дослідження: політичні маніпулятивні та комунікативні технології, котрі використовуються в українському сегменті Інтернету (у соціальних мережах та Інтернет-форумах). Методи дослідження: історичний, діалектичний, порівняльний, психологічний, біхевіоралістський. Гіпотези дослідження: Інтернет-форуми та соціальні мережі у майбутньому можуть стати головною ареною боротьби за електорат, проте, українські політики не в повному обсязі використовують даний ресурс. Висновки: 1. Нові політичні Інтернет-технології відкривають шлях до плюралізму та гласності, залучають користувача Інтернету до політичного процесу, але також містять у собі широкі можливості для політичного маніпулювання. 2. Сьогодні Інтернет-форуми та соціальні мережі стають полем для політичної агітації та політичного маніпулювання. 3. Незважаючи на ефективність використання соціальних Інтернет-медія у ході виборчих кампаній у світі, в Україні їх використання досі не має належного ефекту, в першу чергу через нерозуміння українськими політиками усієї сили впливу Інтернет-ресурсу.