0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маніпулювання у політичній рекламі (ID:342083)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Політологія
Сторінок: 27
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МАНІПУЛЮВАННЯ ЯК СПЕЦИФІЧНА ФОРМА ПОЛІТИЧНОГО ВПЛИВУ. 5 1.1. Зміст, суть та функції політичного маніпулювання. 5 1.2. Принципи політичного маніпулювання. 9 РОЗДІЛ 2. МАНІПУЛЮВАННЯ В ПОЛІТИЧНІЙ РЕКЛАМІ. 11 2.1 Політична реклама в Україні 11 2.2 Характеристика маніпуляцій у політичній рекламі 17 ВИСНОВОК 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 25 ДОДАТКИ 27
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Одним із найважливіших та найбільш впливових факторів маніпулювання свідомість суспільства є політична реклама. Суб’єкти використовують політичну рекламу з ціллю вплинути на суспільну думку. Цей прийом є невід’ємною складовою політичного маркетингу. Проводячи пропагандистську діяльність, суб’єкти політичного процесу здійснюють вплив на якість та зміст соціальних традицій та цінностей. Політичний стан культури у суспільстві визначає характер та рівень політичних оцінок, знань та дій осіб, на які спрямована політична реклама. Останнім часом маркетинг у сфері політики привернув увагу багатьох журналістів та дослідників. Серед них можна відзначити М. Слюсаревського, Т. Ляпігу, І.Шкурата. В сучасних умов перебудови української держави найважливішими питаннями, стають ті, що пов’язанні із дотриманням демократичних принципів та розвитку політичної культури. Побудова та аналіз змістовної, але в той же час етичної реклами, створення та розробка мовленнєвих тактик та стратегій є надзвичайно актуальними. Варто відзначити, що українські вчені-дослідники довший час залишали без уваги питання політичної реклами та методів маніпулювання нею. Основні зусилля вони спрямовували на вивчення політичного протистояння в загальному, а також на питання комерційної реклами. Проте, були і ті, хто вивчав питання політичної реклами як процесу комунікації. Серед них: Г.Почепцов, В.Охріменко, І. Шовкун. На сьогоднішній день ситуація кардинально змінилася. Питання аналізу політичної реклами та методів маніпулювання за допомогою її використання набуло небаченої раніше актуальності. Отже, актуальність теми даної курсової роботи зумовлена необхідністю вивчення політичної реклами та методів впливу на свідомість та громадську думку у суспільстві, задля ефективної політичної боротьби та досягнення позитивних результатів. Головною метою даного дослідження є здійснення комплексного вивчення сучасної політичної реклами на предмет факторів маніпулювання підсвідомістю особистості в цілому та на теренах нашої країни, зокрема. Об’єктом дослідження є політична реклама у ЗМІ. Для досягнення поставленої мети необхідно досягти наступних завдань: • Описати суть та зміст політичного маніпулювання; • Вивчити принципи політичного маніпулювання; • Дослідити основні аспекти правового регулювання даного питання; • Описати основні прийому політичного маніпулювання у сфері реклами; • Вивчити приклади маніпулювання у телевізійній рекламі.