0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методика використання імітаційних комплексів при вивченні математики в середній та старшій школі (ID:380124)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Програмування
Сторінок: 85
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ІМІТАЦІЙНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ПРИ НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ……………………. 1.1. Визначення поняття імітаційного моделювання…....…………………… 1.2. Принципи застосування імітаційного моделювання при вивченні математики……………………………… 2.2. Порівняльний аналіз програмних пакетів імітаційного моделювання для вивчення математики.. РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІМІТАЦІЙНИХ КОМПЛЕКСІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В СЕРЕДНІЙ ТА СТАРШІЙ ШКОЛІ……………………………………………………………………………... 2.1. Моделювання при розв’язуванні математичних задач як метод формування математичної компетентності 2.2. Методика використання «GRAN» при розв’язуванні задач 2.3. Методика використання «GRAN» при розв’язуванні задач РОЗДІЛ 3. ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ФІМІТАЦІЙНИХ КОМПЛЕКСІВ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ В СЕРЕДНІЙ ТА СТАРШІЙ ШКОЛІ 3.1.Експериментальна перевірка методики використання імітаційних комплексів при вивченні математики …………………………… 3.2 Методичні рекомендації з використання імітаційних комплексів при вивченні математики ……………… ВИСНОВКИ………....…………………………………………………………....... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………….
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Постановка проблеми. Кардинальні зміни соціально-економічного укладу життя України привели до зміни методологічних пріоритетів у освіті, виникненню та поширенню нових освітніх парадигм. Відбувається формування нової філософії освіти, у якій загальнолюдські цінності, сама людина, як головна суспільна цінність висувається на перший план. Встановлення такої системи освіти неможливе без підготовки для неї фахівців нового покоління, а у першу чергу, вчителів як головного стратегічного та технологічного ресурсу в її удосконаленні. Саме яким буде вчитель, його моральний, інтелектуальний, культурний і професійний потенціал - від цього залежить майбутнє освіти. За сучасних умовах, із врахуванням соціокультурних та освітніх тенденцій поняття якості освіти поглиблюється, наповнюється новим змістом. Так, основним критерієм якості професійної підготовки «в сучасному розумінні є розвиненість у випускника здатності застосовувати сформовані компетенції для ефективного рішення різноманітних соціально- професійних завдань. в тому числі високого ступеня складності» [3, с. 7]. Зміст і організація методичної підготовки учня здійснюється через наступні процеси: освітній, науковий і виховний, а інтеграція цих процесів є необхідною умовою якості підготовки. Формування компетентності учня засобами дисципліни «Методика викладання математики» відбувається в взаємодії виділених процесів та являє собою обмін, а отже, визначає освітній простір, як креативно - освітній, який будується на ідеях культурної комунікації за принципами природовідповідності, культуровідповідності і самодіяльності. Сутність методичної компетентності полягає в єдності знаннєвої, діяльнісної і особистісної складових. Для їхнього формування у освітньому процесі потрібно змістовно-технологічна інтеграція усіх складових дидактичної системи навчання, комплексне ресурсне забезпечення (однією із цих складових є професійна підготовка учнів за індивідуальними освітніми траєкторіями). В процесі навчання змінюється роль вчителя: він перестає бути одноосібним охоронцем істини та знань, він керівник вибору індивідуальної освітньої траєкторії навчання учня, при цьому: - основний акцент робиться на організацію активних видів навчальної діяльності; - викладач виступає у ролі педагога-менеджера та режисера навчальної діяльності; - навчальна інформація використовується як засіб організації навчальної діяльності, а не як мета навчання; - учень виступає у якості суб'єкта діяльності поряд із викладачем, а розвиток його індивідуальності виступає як одна із головних освітніх цілей, він вже займає позицію того, якого може навчатися. В контексті означеного підходу у нашій практиці формування учня ефективно використовується така форма організації освітнього процесу, як професійно - методична імітаційна модель. Мета дослідження полягає ґрунтовному теоретичному осмисленні учнями діяльності викладання математики та дослідне оволодіння видами цієї діяльності, а також відповідними методичними вміннями і професійними особистісно-значущими якостями до етапу педагогічної практики у загальноосвітніх закладах. В роботі поставлено такі завдання: - визначити визначення поняття імітаційного моделювання; - розглянути принципи застосування імітаційного моделювання при вивченні математики; - зробити порівняльний аналіз програмних пакетів імітаційного моделювання для вивчення математики; - оцінити зміст моделювання при розв’язуванні математичних задач як метод формування математичної компетентності; - проаналізувати методику використання «GRAN» при розв’язуванні задач; - оцінити методику використання «GRAN» при розв’язуванні задач; - визначити значення експериментальної перевірки методики використання імітаційних комплексів при вивченні математики; - розробити методичні рекомендації з використання імітаційних комплексів при вивченні математики. Предмет дослідження є принципи застосування імітаційного моделювання при вивченні математики. Об’єкт дослідження є програмні пакети імітаційного моделювання для вивчення математики.