0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«ІТО, як фактор професійного вигорання у психологів» (ID:346242)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 61
Рік виконання: 2015
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………..6 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ІНДИВІДУАЛЬНО-ТИПОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ У ПСИХОЛОГІВ З СИНДРОМОМ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ…………………..................................................9 1.1 Індивідуально-типологічні особливості особистості, як один з чинників професійного вигорання……………………………………………………….……9 1.2 Загальна характеристика професійного вигорання у психології……..…13 1.3 Чинники професійного вигорання………………………………………...18 1.4 Аналіз досліджень професійного вигорання в сучасній психології…….29 РОЗДІЛ 2 РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ІНДИВІДУАЛЬНО-ТИПОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОЛОГІВ З СИНДРОМОМ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ…………………………...…40 2.1 Організація та методи дослідження……………………………………...…40 2.2 Індивідуально-типологічні особливості психологів………………………50 2.3 Особливості професійного вигорання у психологів ………………………52 2.4 Взаємозв’язок індивідуально-типологічних особливостей психологів синдромом професійного вигорання…………………………………………….56 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...60 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………….61
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. На сьогоднішній день тема професійного вигорання є малодослідженою і не досить поширеною, тому не всі розуміють, як можна коректно та «безболісно» запобігти виникненню даного явища, яке негативно впливає на робочий процес. На думку дослідників, негативні психічні переживання і стани можуть зачіпати різні грані трудового процесу - професійну діяльність, особистість професіонала, професійне спілкування, в цілому негативно позначається на професійному розвитку особистості. Однак у вітчизняній психології теоретичні та емпіричні дослідження в даному напрямку представлені недостатньо та відірвані від цілісної методології дослідження професійного вигорання. Так, В.В.Бойко, розглядає професійне вигорання як прижиттєво-сформовану форму професійної деформації; на думку Д.Г. Трунова, вигорання більше виявляється в контексті професійної діяльності, В.П. Казначеев та Ф.Б. Березін розглядають професійне вигорання як форму дезадаптації, а О.А. Мілерян – як порушення психологічного здоров’я особистості. Професійна деструкція особистості - це зміни якостей особистості (стереотипів сприйняття, ціннісних орієнтацій, характеру, способів спілкування і поведінки), які з'являються під впливом виконання професійної ролі. Слід зазначити, що в психологічних дослідженнях частіше розглядають небажані зміни в особистості фахівця, що негативно впливають на його роботу і життя. Професійна діяльність людини - одне з провідних проявів активної особистості. Вона тягне за собою професійний розвиток працівника, що обумовлює формування професійного типу особистості. Помітний вплив надає професія і на особистісні особливості представників тих спеціальностей, робота яких пов'язана з людьми. Крайня форма професійної деформації особистості виражається у формальному, суто функціональному ставленні до людей. Вона погіршує соціально-психологічний клімат в колективі, розвиток самої особистості, служить основою виникнення психологічних бар'єрів. Враховуючи актуальність та малодослідженість означеної проблеми, нами обрано наступну тему кваліфікаційної роботи: «Роль індивідуально-типологічних особливостей психологів в професійному вигоранні». Об’єкт дослідження: індивідуально-типологічні особливості психологів. Предмет дослідження: взаємозв’язок індивідуально-типологічних особливостей практичних психологів з симптомами та стадіями професійного вигорання. Мета дослідження: виявити характер взаємозв’язку індивідуально-типологічних особливостей практичних психологів з симптомами та стадіями їхнього професійного вигорання. Гіпотеза дослідження: існує прямо-пропорційна залежність між індивідуально-типологічними особливостями та симптомами і стадіями професійного вигорання у практичних психологів. Завдання дослідження: 1. Здійснити теоретичний аналіз взаємозв’язку професійного вигорання та індивідуально-типологічних особливостей у психологів. 2. Виявити симптоми професійного вигорання у психологів. 3. Виявити індивідуально-типологічні особливості у психологів. 4. Виявити характер взаємозв’язку професійного вигорання та ІТО у психологів. Методи та організація дослідження: У дослідженні брали участь практичні психологи, у кількості 40 осіб. Дослідження проводилося 2 тижні. В ході дослідження було використано 2 методики: 1. «Індивідуально-типологічний опитувальник» (ІТО) (Л.М. Собчик); 2. Методика діагностики рівня професійного вигорання В.В. Бойко. Обробка отриманих результатів здійснювалася за допомогою методів математичної обробки даних у програмах Excel та SPSS (версія 17). Графічне подання отриманих результатів здійснювалося за допомогою програми Excel. Практичне значення: отримані в результаті виконання дипломної бакалаврської кваліфікаційної роботи бакалавра дані щодо взаємозв’язку індивідуально-типологічних особливостей та професійного вигорання дозволять оптимізувати шляхи профілактики та боротьби з професійним вигоранням. Надійність і вірогідність: надійність і вірогідність дослідження забезпечувалися репрезентативністю вибірки 40 осіб, застосуванням методів, адекватних меті і завданням дослідження, поєднанням кількісного та якісного аналізу, використанням методів математичної статистики.