0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Пам’ять у молодшому шкільному віці як чинник неуспішності молодших школярів» (ID:346248)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 24
Рік виконання: 2015
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти нейропсихологічної діагностики рухової пам’яті дітей молодшого шкільного віку………………………………………..5 1.1. Особливості пам’яті як психологічного процесу……………………….5 1.2. Розвитку пам’яті молодших школярів……………………………………9 РОЗДІЛ 2. Емпіричне вивчення особливостей розвитку рухової пам’яті дітей молодшого шкільного віку…………………………………………………...…14 2.1. Опис процедури дослідження……………………………………………..14 2.2. Обробка та оцінка результатів дослідження……………………………..16 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..20 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….22 ДОДАТКИ………………………………………………………………….........24
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Людина не може ставитися байдуже до оточуючого світу, а всяка людська активність побудована на процесі пізнання, тобто відображенні в психіці особи реальної дійсності. Процес пізнання розпочинається з відчуттів та спостережень, щоб пройшовши стадії уявлень і пам’яті, перетвориться в мислення і завершення в процесах прийняття рішень та виконанні дій. Мета дослідження: виявити особливості рухової та зорової пам’яті у дітей молодшого шкільного віку. Об’єкт дослідження: пам’ять дітей 7 і 8 років. Предмет дослідження: особливості діагностики розвитку рухової та зорової пам’яті дітей молодшого шкільного віку. Завдання дослідження: 1. Здійснити теоретичний аналіз літератури з проблеми розвитку та діагностики пам’яті. 2. Вивчити рівень розвитку пам’яті дітей 7 і 8 років. 3. Перевірити гіпотезу. Гіпотеза: рухова та зорової пам’ять дітей молодшого шкільного віку (7-8 років) знаходиться у межах норми і не має відхилень. Етапи дослідження: 1. Організаційно-підготовчий етап. Його головне призначення – формулювання мети, завдань, об ’єкта і предмета дослідження. 2. Етап розробки робочої гіпотези. Робоча гіпотеза – виражене в словесній формі твердження, яке ще не має достатнього обґрунтування. 3. Методичний етап. Відповідно до мети і завдань дослідження робиться вибір, або розробка методичного інструментарію. Тут же будується загальна схема проведення дослідження: планується послідовність процедур та ін. 4. Емпіричний етап передбачає: - збір матеріалу для конкретизації причин появи самої проблеми; - проведення пошукових (пілотажних) експериментів для уточнення деяких деталей; - підтвердження висуненої робочої гіпотези, тобто того факту, що досліджуваний психічний процес розвиватиметься згідно прийнятим гіпотетичним положенням. 5. Аналітичний етап. Це етап наукових роздумів про те, що вдалося виявити в ході дослідження. Тут здійснюється обробка матеріалу методами математичної статистики. Найбільш відповідальним моментом цього етапу є інтерпретація отриманих даних. Методи дослідження: 1) теоретичний аналіз психологічної літератури; 2) комплексна методика нейропсихологічного обстеження молодших школярів.