0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження особливостей агресивної поведінки у молодшому шкільному віці (ID:350797)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 41
Рік виконання: 2015
Вартість: 220
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ..……………………………………………….. 6 1.1. Поняття про агресію, агресивність…………………………………………….. 6 1.2. Вікові особливості прояву агресивної поведінки у молодших школярів…………….. ………………………………………………………… 15 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ………………………………………… 19 2.1. Опис методик дослідження………………………………………………..…... 19 2.2. Аналіз результатів проведеного дослідження………………………………... 23 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ І ЗАСОБИ ПОДОЛАННЯ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ …………………………………………….. 30 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………… 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………………… 39 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………... 41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2.1. Опис методик дослідження З метою вивчення особливостей агресивної поведінки у молодшому шкільному віці було використано такі методики: «Дім – дерево – людина», «Неіснуюча тварина», Басса-Даркі (адаптований варіант для дітей молодшого шкільного віку). Методика 1. «Неіснуюча тварина» Мета: вивчити рівень агресивності молодших школярів. Матеріал і обладнання: аркуш паперу, кольорові олівці. Інструкція досліджуваному: «Придумай і намалюй неіснуючу тварину і назви її неіснуючою назвою». Обробка результатів: тест якнайкраще віддзеркалює прояви агресивності. Це будь-які знаряддя нападу – роги, кігті, ікла, жало. Зображення зубів відображає схильність до вербальної агресії. Іноді тварина має людську зброю – гармату, лазер, спис, лук. Будь - які гострі нарости, які сама дитина не визначає як зброю нападу, але які створюють відповідне враження у глядача, також є показниками агресивності. Навпаки, зброя, непридатна для бійки (наприклад, загнуті всередину або тупі роги), є проявом не власної агресивності, а боязні агресії та спроби захиститися від неї (як правило, невдалої). Для виявлення агресивності та визначення її форм важливий зовнішній вигляд тварини, безпосереднє враження від малюнка: яка вона на малюнку – страшна, зла чи зовсім не страшна; лякає чи холоднокровно вбиває; нападає та з’їдає чи лякає. Іноді буває досить складно розрізнити за малюнком прояв агресивності дитини та дуже вираженої боязні агресії. Часто ця відмінність проявляється у розповіді, за якою можна визначити, чи ідентифікується дитина із зображеною нею істотою, кого проектує вона в розповіді – себе чи образ ворога.