0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток уваги засобами ігрової діяльності (ID:619660)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 46
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………...........…….3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ УВАГИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ……………………..…………………………………….5 1.1. Феномен уваги в працях вітчизняних і зарубіжних психологів…….…5 1.2. Особливості розвитку уваги у дітей дошкільного віку……………….11 1.3. Можливості ігрових засобів у розвитку уваги дошкільнят …………..14 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І……………………………………………...…20 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ УВАГИ ДОШКІЛЬНЯТ ……………………………………..........................…...............22 2.1. Організація дослідження……………………………………...………..22 2.2. Учасники дослідження……………………………..…………………...23 2.3. Результати емпіричного дослідження…………………………............26 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ………………………………………………..35 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ…………………………………………………….36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………..……………………….38 ДОДАТКИ……………………………………………………………………40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Величезна кількість інформації, зростання темпу життя, розширення соціальних контактів, формування різноманітних форм масової культури, призводять до підвищення обсягу знань потрібних для життя соціуму в 21 столітті. Всі ці модифікації в соціумі зробили колосальний вплив і на розвиток дітей, з чого були висунуті нові вимоги в цілому. Попри те, що увага в психології вивчається з моменту зародження її як науки, суперечки з приводу його суті, природи, законів розвитку не припиняються. Увага має чималу значимість в житті кожного з нас. Адже психічні процеси стають повноцінними лише завдяки увазі. Воно має чималий значенням для будь-якої діяльності, особливо для навчання. Необхідно розвивати увагу дитини з дитинства. Так як, сюжетноролевая гра - це провідна діяльність дитини дошкільного віку, тому розвивати увагу дитини можна ігровими методами. У науці зібрано чималу кількість загальних рекомендацій і прийомів для активного розвитку уваги дошкільнят за допомогою ігор. Тим не Проте, значна кількість проблем, пов'язаних з розвитком уваги у дітей, викликають занепокоєння у батьків, у вихователів, і у дитячих психологів. Сформувати довільну увагу є одним з головних умов ефективності навчально-виховного процесу. Внаслідок цього потрібно формувати і використовувати в процесі виховання дітей дошкільного віку оптимальні засоби, розвиваючі довільну увагу. З цієї причини безперечна актуальність використання ігрової діяльності як оптимального засобу розвитку довільної уваги у дітей дошкільного віку. Мета роботи: теоретичний аналіз наукових щодо розвитку уваги дітей дошкільного віку за допомогою ігрової діяльності. Об’єкт роботи: увага дошкільнят. Предмет роботи: динаміка уваги дошкільнят в процесі реалізації психолого-педагогічної програми засобами ігрової діяльності. Гіпотеза роботи: стало припущення про те, що застосування ігрових методів у корекційних заняттях сприяють підвищенню рівня уваги у дітей дошкільного віку. Завдання роботи: 1. Проаналізувати феномен уваги в працях вітчизняних і зарубіжних психологів; 2. Дослідити особливості розвитку уваги дітей дошкільного віку; 3. Розглянути можливості ігрових засобів у розвитку уваги дошкільнят; 4. Провести емпіричне дослідження для вивчення особливостей уваги у дітей дошкільного віку та зробити висновки на основі одержаних результатів; 5. На основі проведеного теоретичного та практичного дослідження розробити програму розвитку уваги дітей дошкільного віку ігровими засобами. Методи дослідження: - теоретичний аналіз проблематики на базі вивчення психолого-педагогічної літератури; - емпіричні методи: метод психо-діагностичного дослідження, метод графічного представлення даних, метод описової статистики. Методики дослідження: - психодіагностична методика «Проставити значки» Р. С. Немова; - психодіагностична методика «Запам'ятай і розстав крапки» Р.С. Немова; - порівняльний аналіз результатів за допомогою T-критерія Вілкоксона; - математична обробка результатів.