0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПОЛІЦІЇ (ID:789174)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 68
Рік виконання: 2020
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………...………………..3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАЦІЇ………………………………………………………………..…5 1.1. Поняття, структура, функції та засоби спілкування…………….………..5 1.2. Комунікативна компетентність…………………………………………..11 1.3. Комунікативна толерантність……………………………………………19 1.4. Специфіка професійної комунікації працівників поліції…………………………………………………………………………..…24 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ 1……..……………………………………………29 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПОЛІЦІЇ РІЗНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ПОЛІЦІЇ ……………………………………………...………………………… 31 2.1. Характеристика вибірки та стадій дослідження……………………..… 31 2.2. Особливості спілкування дільничних офіцерів поліції та слідчих у різних видах комунікативних ситуацій.……………………………………………….. 46 2.3. Вивчення рівня комунікативної компетентності дільничних офіцерів поліції та слідчих…………………………………………………...……………49 2.4. Визначення рівня толерантності дільничних офіцерів поліції та слідчих, загального та за окремими показниками………………………………….……47 ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ 2…………………………………………….….…53 ВИСНОВКИ…………………………...…………………………………...……58 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………….....……64
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1 Поняття, структура, функції та засоби спілкування Для людини , як соціальної істоти, спілкування являється однією з найважливіших потреб. Особистість формується лише за умови взаємодії з іншими людьми. За допомогою спілкування люди передають один одному знання, інформацію про навколишній світ, культурно-моральні цінності. Без спілкування були б неможливими процеси виховання, навчання та спільної трудової діяльності. В. Рибалка, за результатами лонгитюдного дослідження, здійснене американськими психологами, різних психологічних характеристик декількох тисяч осіб з дитячого до дорослого віку, прийшов до висновку, що спілкування це найважливіша соціальна і професійна здатність [36]. Спілкування — одне з головних психологічних понять. У психологічній літературі воно має різні значення: обмін думками, почуттями, переживаннями, один із видів людської діяльності, як специфічна соціальна форма інформаційного зв'язку.[22] У вітчизняній психології спілкування почали досліджувати у 20-30 рр. XX ст. Перші з вітчизняних вчених проблемою спілкування зацікавився В. М. Бехтерєв під час роботою над соціальної рефлексологією. Він писав, що спілкування необхідне як механізм згуртування людей і вимога соціалізації. Вчений відмічав, що чим розмаїтніше і багатоапектніше спілкування особи з оточуючими , тим вдаліше розвивається особистість [18]. В. М. Бехтерєв виокремлював два специфічних видів комунікування: наслідування і навіювання. Під час спілкування з оточуючими, черпається основа для навіювання, між співрозмовниками дякуючи спільній праці прогресує рід взаємної індукції і взаємонавіювання. У впливі однієї людини на іншу під час спілкування В. М. Бехтерєв особливу увагу приділяв несвідомому навіюванню ідей, без необхідності спирання на докази [4]. Він відзначив умови, які є необхідними для ефективності такого навіювання: спільність настрою, направленість на спільну мету, одноідейність. В. М. Бехтерєва дійсно справедливо називають ініціатором розробки проблеми спілкування у вітчизняній психології. В лабораторії вченого було проведено експерименти з вивчення різних сторін проблем, що стосуються процесу спілкування. Він також зауважував, що методи спілкування членів колективу мають залежність від характеристик групи: її розміру, змісту співпраці, ситуації, в якій здійснюється взаємодія [18]. У психологічному словнику, який був укладений А. Петровським та М. Ярошевським, спілкування визначається як «складний, багатоплановий процес встановлення й розвитку контактів між людьми, що породжується потребами у спільній діяльності та включає в себе обмін інформацією, розроблення єдиної стратегії взаємодії, сприймання й розуміння людьми один одного». У словнику, який вийшов під редакцією Б. Мєщєрякова та В. Зінченка, «спілкування — взаємодія двох чи більше людей, яка полягає в обміні між ними інформацією пізнавального та (або) афективно-оцінного характеру».[38, с.8] Б. Г. Ананьєв наголошував на тому, що найголовнішою ознакою спілкування, як діяльності, є те, що завдяки йому людина формує свої відносини з іншими. М. С. Каган аналізував спілкування як різновид людської діяльності, який має сталу структуру й атрибути [20]. А. Н. Леонтьєв вважає, що «спілкування - визначена сторона діяльності, тому що вона присутня в будь-якій діяльності в якості її елемента» [27, с.21]. Саму ж діяльність можна розглядати як необхідну умову спілкування. Його підхід заслуговує особливого розгляду. А. А. Леонтьєв, виконавши аналіз західних досліджень процесу спілкування, продемонстрував їх головний недолік: визначення комунікації скоріше як повідомлення, а не спілкування. Він вважає, що глибше розуміння комунікації залежить від усвідомленості факту, що комунікація (спілкування ) не лише процес зовнішньої взаємодії особистостей, а і метод внутрішньої організації та внутрішньої еволюції суспільства, при цьому розвиток передбачає безперервну динамічну взаємодія суспільства і особистості. Вчений, посилаючись на К. Маркса, розвиваючи, власні думки говорить про те, що суспільство репродукується в людині і створює людський світ, формує силу знання. Вносити вклад в соціально-історичний досвід і, орієнтуючись на нього, рухатися вперед - точно так само, як людина відтворює суспільство у своїй діяльності і спілкуванні "[27]. Дані міркування лягли в основу соціального підходу в дослідженні спілкування. В. М. Соковкин говорить про людське спілкування, як діяльність, як взаєморозуміння і як взаємовплив [50]. Л. П. Буєва робить припущення щодо того, що спілкування являється пережитою дійсністю, і конкретизацією міжособистісних відносин. При цьому відносини є змістом процесу, а комунікація - його індивідуалізованим форматом [8]. Комунікацію вважають одним із структурних компонентів спілкування. Семантично «спілкування» і «комунікація» майже збігаються, бо означають «спільність», «з’єднання», «повідомлення». Комунікація (лат. сommunico - спілкуюсь з кимось) це взаємодія між людьми, під час якої відбувається обмін думками, інформацією, формується ставлення до отриманої інформації, що сприяє взаєморозумінню.[20] Комунікація — це спілкування зі стійкими характеристиками стилю, дистанції, ритуалу, термінології, позицій, ролей.[31] Враховуючи складність спілкування, необхідно якимось чином позначити його структуру, щоб потім можливим був аналіз кожного елемента. Можна виконати характеристику структури спілкування методом виділення в ньому трьох пов’язаних між собою сторін: 1. Комунікативної - сторона спілкування, яка уявляє собою своєрідний обмін інформацією між суб’єктами спілкування. Засобами процесу комунікації є різноманітні знакові системи: мова, міміка, інтонації, пози