0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Конфліктна поведінка підлітків з різним груповим статусом у класі (ID:789184)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 34
Рік виконання: 2019
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНФЛІКТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ З РІЗНИМ ГРУПОВИМ СТАТУСОМ У КЛАСІ 1.1. Проблема конфлікту у підлітковому віці…………………………………...6 1.3. Груповий статус як основа виникнення конфліктних ситуацій між …….. підлітками………………………………………………………………………..10 1.3. Стиль поведінки підлітків в конфліктних ситуаціях……………………..12 Висновки до розділу 1…………………………………………………………..17 РОЗДІЛ II. МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА НАПРЯМИ КОРЕКЦІЇ КОНФЛІКТНОЇ ПОВЕДІНКИ 2.1. Методи дослідження……………………………………………………….18 2.2. Напрями корекції конфліктної поведінки підлітків із низьким груповим статусом у класі …………………………………………………………………19 Висновки до розділу 2…………………………………………………………...30 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………………..31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….33 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Цілями дослідження є: 1) визначення особливості стилю поведінки підлітків у конфліктній ситуації; 2) дослідження групового статусу підлітків; 3) співставлення стилю поведінки підлітків у конфліктній ситуацій з їх груповим статусом у класі. Гіпотеза дослідження: стиль поведінки підлітків у конфліктній ситуації тісно пов’язаний із їх груповим статусом у класі, а саме: стратегія суперництва – відповідає статусу «соціометрична зірка», стратегії співпраця та компромісу – статусу «віддають перевагу», стратегії пристосування та уникнення - статусу «знехтувані» та «ізольовані» Форми дослідження: анкетне опитування, письмове, групове, роздаточне (респондент особисто отримує анкету і сам її заповнює). Етапи проведення дослідження: 1. Підготовчий - аналіз наукової літератури з теми дослідження та підбір відповідних методик для опитування; 2. Основний – безпосереднє здійснення дослідження (опитування з обраними методиками); 3. Завершальний - обробка та аналіз даних, формування висновків. З метою виявлення стилю поведінки підлітків у конфліктній ситуації, можна обрати методику К. Томаса «Особливості реагування в конфліктній ситуації». Метою методики є визначення переважаючого способу поведінки людини в конфліктних ситуаціях. Завдяки цій методиці можна виявити підлітків, схильних до суперництва чи співробітництва в групі, а також тих, що прагнуть до компромісів або уникають конфліктів чи намагаються загострити їх (додаток А). З метою оцінки групового статусу учнів підліткового віку можна обрати методику Дж. Морено «Соціометрія». Соціометричний метод - це метод опитування, націлений на виявлення міжособистісних відносин шляхом фіксації взаємних почуттів симпатії і неприязні серед членів групи. У результаті соціометричного тесту дослідник одержує відомості не тільки про персональне положення кожного члена групи в системі міжособистісних взаємин, але й узагальнену картину стану цієї системи (додаток Б). 2.2. Напрями корекції конфліктної поведінки підлітків із низьким груповим статусом у класі Для корекції конфліктної поведінки підлітків та їх порушеного міжособистісного зв'язку з однолітками, запропоновано програму корекції, в основі якої - групові вправи й рольові ігри. Мета корекційної програми - зниження рівня агресивності конфліктних підлітків через об'єднання зусиль педагогів, батьків і психолога у профілактиці й корекції агресивності підлітків. Першим і наступним кроками до цього є зміна відносин між учителями й підлітками, між підлітками й батьками, батьками і вчителями. Засобами такої зміни були обрані тренінгові заняття для підлітків, цикл семінарських занять для батьків і педагогів, спрямовані на удосконалення вмінь адекватної поведінки й реагування на конфліктну поведінку підлітків. Завдання корекційної програми: - зниження тривожності й підвищення рівня впевненості в собі в підлітків за рахунок розвитку толерантності й здатності до емпатії, усвідомлення власної індивідуальності. - переосмислення ролі й позиції вчителя, батька й підлітка; - вироблення взаєморозуміння й взаємоповаги прав і потреб один одного; - формування готовності у всіх суб’єктів освітнього процесу обговорювати з підлітками всі спірні й конфліктні ситуації в школі й родині. Опис програми. На формування поведінки підлітка здійснює вплив оточення, у якому формується особистість. Важливу роль у формуванні агресивності відіграє ранній досвід виховання дитини в родині: сімейні традиції, емоційне тло ставлення батьків до дитини й т.д.