0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ БУЛІНГУ НА ФОРМУВАННЯ Я-КОНЦЕПЦІЇ ПІДЛІТКІВ (ID:824270)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 164
Рік виконання: 2021
Вартість: 7000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЕМИ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ БУЛІНГУ НА ФОРМУВАННЯ Я-КОНЦЕПЦІЇ ПІДЛІТКІВ 1.1.Поняття Я-концепції у психологічній науці 1.2.Особливості формування Я-концепції в підлітковому віці 1.3. Психологічні особливості булінгу як фактору впливу на формування Я- концепції підлітків ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ БУЛІНГУ НА ФОРМУВАННЯ Я-КОНЦЕПЦІЇ ПІДЛІТКІВ 2.1. Методика дослідження 2.2. Аналіз результатів дослідження ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНА ПРОГРАМА З ПРОФІЛАКТИКИ БУЛІНГУ ТА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ Я - КОНЦЕПЦІЇ ПІДЛІТКІВ 3.1. Зміст програми 3.2. Рекомендації спеціалістам психологічної служби освітнього закладу з розвитку навичок ефективної профілактики булінгу та формування позитивної Я – концепції в підлітковому віці ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження.Проблема дослідження особистості залишається особливо актуальною в сучасному світі, схильному до багатьох соціально деструктивних впливів. Безсумнівну практичну значимість має вивчення Я-концепції у підлітків, процесів їх соціалізації та становленні різних сторін ідентичності. Особливий інтерес викликають умови становлення Я-концепції в підлітковому віці, коли найбільш активно формується особистість людини, її самосвідомість, зумовлюється її становище у суспільстві. Нажаль, проблема психологічних особливостей впливу булінгу на Я- концепцію підлітків ще недостатньо досліджена науковцями, тому потребує більшої уваги,а також розробки шляхів і методів ефективної профілактики булінгу та формування позитивної Я-концепції у підлітковому віці. Об’єкт дослідження – Я-концепція підлітків. Предмет дослідження – психологічні особливості впливу булінгу на формування Я-концепції підлітків. Мета дослідження – теоретично проаналізувати та емпірично дослідити психологічні особливості впливу булінгу на формування Я - концепції підлітків. Завдання дослідження: 1.Провести теоретичний аналіз проблеми психологічних особливостей булінгу як фактору впливу на формування Я- концепції підлітків. 2. Провести емпіричне дослідження з метою виявлення психологічних особливостей впливу булінгу на Я-концепцію підлітків. 3. Розробити корекційно-розвивальну програму щодо профілактики булінгу та формування позитивної Я - концепції в підлітковому віці та рекомендації для фахівців психологічної служби освітньої організації. Методи дослідження:теоретичний метод – аналіз наукових літературних джерел,узагальнення;емпіричний метод – психодіагностичний. В дослідженні використовувались методики: 1. Опитувальник «Ситуація булінгу в школі» В.Р. Петросянц; 2. Методика на виявлення «Булінг - структури» Е.Г. Норкіної; 3. Методика «Вивчення особливостей Я-концепції» (Е. Пірс, Д. Харріс, адаптована А. М. Прихожан); 4.Тест – опитувальник «Самоставлення» (В. В. Столін, С. Р. Пантелєєв); 5.Шкала самооцінки Розенберга , RSES (адаптована А. А. Золотаревою); 6. Методика Дембо-Рубінштейн (модифікація Прихожан). Для встановлення взаємозв’язку між показниками булінгу та показниками «Я-концепції» підлітків було застосовано кореляційний аналіз (коефіцієнт кореляції Пірсона). Для математичних розрахунків ми використали програму статистичної обробки даних SPSS. Експериментальна база дослідження. Емпіричне дослідження проводилось на базі НВК «Боржавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ДНЗ» Виноградівської міської ради Закарпатської області. Вибірку склали учні 7-9 класів,віком 12-15 років у кількості 60 осіб. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому,що було проведено детальне емпіричне дослідженні психологічних особливостей впливу булінгу на формування Я-концепції підлітків за допомогою підібраного нами діагностичного інструментарію, також в розроблено комплексну корекційно-розвивальну програму, що направлена на формування Я-концепції з урахуванням профілактики булінгу як психологічного фактору впливу на розвиток позитивної Я-концепції підлітків. Теоретичне значення проведеного дослідження полягає в тому, що в ньому зроблено аналіз психологічних особливостей впливу булінгу на Я- концепції підлітків, який може бути використаний в ході подальшого вивчення цієї проблеми. Пропонований у роботі теоретичний матеріал і відповідні висновки можуть бути використані в ході викладання курсу «Загальна психологія» та спеціальних курсів з досліджуваної проблеми. Практичне значення роботи полягає у можливості застосування розробленої корекційно-розвивальної програми, мета якої полягає в профілактиці булінгу та формуванні позитивної Я-концепції, в діяльності психолога. Також розробленими практичними рекомендаціями можуть скористатися фахівці психологічної служби освітньої організації, студенти профільних навчальних закладів. Структура та обсяг роботи. Робота складається з вступу, трьох розділів, висновків,списку використаної літератури та додатків. Текст роботи викладений на 164 сторінках. Робота містить 5 таблиць і 9 рисунків. В ході роботи опрацьовано 47 джерел наукової і спеціальної літератури.