0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психосемантичне дослідження іміджу торгівельних марок (ID:94733)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 47
Рік виконання: 2014
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ І.ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ ТОРГОВА МАРКА 1.1.Поняття торговельної марки 1.2.Сутність психосемантики 1.3.Значення функції використання товарних знаків (торгових марок) РОЗДІЛ ІІ.ПРОЦЕСА РОЗРОБКИ ТОРГОВОЇ МАРКИ 2.1.Створення іміджу, розробка торгової марки, вигоди франчайзингу 2.2.Проблеми з розробкою товарної марки РОЗДІЛ ІІІ.АНАЛІЗ ОТРИМАНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ 3.1.Аналіз особливостей процесу розробки торговельної марки 3.2.Проблеми при розробці торговельної марки ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову