0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Практичне завдання "Соціологічне опитування" (ID:534209)

Тип роботи: аналітична робота
Дисципліна:Соціологія
Сторінок: 10
Рік виконання: 2021
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
1. Підготувати програму соціологічного дослідження на актуальну проблематику сьогодення. 2. Підготувати опитування на основі власної програми соціологічного дослідження (див. минуле завдання). Створити інструкцію для опитувачів. 3. Знайти в українському віртуальному медіапросторі приклади фейкових опитувань. Як ви з'ясували, що інформація недостовірна? Як не стати "жертвами" фейкових опитувань?
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження Наприкінці ХІХ століття американські історики Вільям Штраус та Ніл Хоув, вивчаючи історію США, послідовність певних історичних циклів, дійшли висновку, що загальні моделі поведінки людей повторюються кожні 80-100 рр. Таким чином з’явилася теорія поколінь, яка полягає в тому, що в певний історичний проміжок часу індивідуумів об'єднують спільні цінності та обставини, в яких вони зростають. За логікою авторів, існує всього чотири типи поколінь, які змінюються кожні двадцять років: • покоління оптимістичних «бебі-бумерів»; • покоління X; • покоління Y – міленіали; • покоління Z – центеніали*. Ідею було підхоплено маркетологами та бізнес-тренерами, але наукова спільнота поставилася скептично: невже можливо узагальнювати та стверджувати, що в межах одного покоління люди з двадцятирічною різницею у віці – схожі? Тим не менше, скептики погоджуються з аргументом, що в усіх країнах діти зростали під впливом таких глобальних процесів, як стрімкий розвиток цифрових технологій (дігітальна революція) та світова економічна криза. Тому, вони приречені мати щось спільне. Центеніали – це покоління 2000-2020 рр., тобто юнаки та дівчата, які досягли віку 14-20 років, це категорія користувачів бібліотек для юнацтва, молоді. Отже, зазначена тема є актуальною для вивчення. Знаючи цінності та орієнтири Z-молоді, фахівці бібліотек ефективніше співпрацюватимуть із сучасним поколінням для їхнього особистісного та освітньо-професійного розвитку. Мета: дослідити наявністьтарозуміння ціннісно-смислових орієнтирів у Z-молоді (центеніалів). Предмет дослідження: наявний спектр ціннісно-смислових орієнтирів у житті юнацтва, молоді. Об’єкт дослідження: молоді люди віком 14-20 років (користувачі бібліотек для юнацтва, молоді).