0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Використання ігрового навантаження на заняттях з фізичного виховання з учнями спеціальних медичних груп» (ID:357305)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 67
Рік виконання: 2020
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………….. РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОГО НАВАНТАЖЕННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ З УЧНЯМИ СПЕЦІАЛЬНИХ МЕДИЧНИХ ГРУП………………………. 1.1. Організаційно - методичні основи фізичного виховання учнів спеціальних медичних груп ……………………….…………….. 1.2. Сутність ігрового навантаження та особливості його використання у освітньому процесі …………………………..... 1.3. Рухливі та спортивні ігри як засіб розвитку основних фізичних якостей учнів спеціальних медичних груп……………………… РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОГО НАВАНТАЖЕННЯ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ …... 2.1. Особливості процесу фізичного виховання учнів з послабленим здоров’ям у загальноосвітніх школах ….………. 2.2. Організація, зміст та результати експериментального дослідження……………………………………………………….. ВИСНОВКИ………………………………………………………………... СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ,,,………………………… ДОДАТКИ…………………………………………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У Державній національній програмі «Освіта (Україна ХХІ століття)» серед стратегічних завдань формування змісту освіти наголошується на потребі сприяти фізичному й психічному здоров’ю учнівської молоді [8]. На жаль, у сучасних умовах в Україні склалася критична ситуація щодо стану здоров’я населення, а сучасний стан здоров’я дітей шкільного віку викликає тривогу суспільства. Так, серед підлітків здоровими можна вважати лише 20%. Фахівці галузі свідчать, що при вступі до школи різноманітні відхилення в стані здоров’я має кожна 3-4 дитина, а до кінця навчання (у 9 класі) – вже кожен другий учень. Несприятливі умови навколишнього середовища спричиняють зростання кількості хворих дітей. Наша держава останнім часом приділяє значну увагу фізичному вихованню дітей молодшого шкільного віку. Зокрема, значне місце фізичному вихованню відводить Концепція національного виховання, закон України «Про охорону дитинства», спільний наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України «Про посилення роботи щодо профілактики захворюваності дітей у навчальних закладах та формування здорового способу життя учнів» [9], у яких наголошується на пріоритетності збереження здоров’я . Основні підходи до формування здорового способу життя та зміцнення здоров’я дітей визначені Національною програмою «Діти України», в якій наголошується, що здоров’я підростаючого покоління - це інтегративний показник суспільного розвитку, могутній фактор впливу на економічний і культурний потенціал країни [17]. Основною метою програми є забезпечення права кожної дитини народитися здоровою, вижити та мати умови для всебічного розвитку, бути надійно соціально і психологічно захищеною. Виховання фізично та соціально здорової творчої особистості є найактуальнішою проблемою суспільства. Традиційними цінностями українського народу є здоров’я та фізична досконалість. Фізичне виховання в школі є важливим чинником освітньої діяльності і засобом зміцнення здоров’я, покращення фізичної підготовленості й фізичного розвитку. Збереження здоров’я дитини - найважливіша вимога до діяльності всіх закладів освіти, адже вона охоплює тривалий за часом відрізок людського життя, причому це період, коли людина найбільш вразлива. З кожним роком в Україні збільшується кількість дітей з різними вадами здоров’я, які не можуть займатися фізичними вправами разом з іншими дітьми цього ж віку. Ці діти потребують особливої уваги та індивідуального підходу на кожному кроці. Їм рекомендовано займатися фізичною культурою у підготовчих і спеціальних медичних групах. Проблема особливості занять фізичними вправами із учнями у спеціальних медичних групах розкривається в багатьох працях та дослідженнях науковців. Зокрема, основи фізичного виховання дітей, що мають відхилення у стані здоров’я, досліджені В. Барановим, Е. Буличем, Ю. Васьковим, В. Велітченковим, С. Волковою, С. Цвеком, В. Язловецьким та ін. Основи лікарсько-педогогічного контролю розроблені рядом таких вчених, як: Н. Д. Граевська, А. Г. Дембо, Г. М. Куколевський, С. П. Летунова, Р. Е.Мотилянська, С.Н.Попов. До спеціальної медичної групи належать діти зі значними відхиленнями у стані здоров’я, яким протипоказані значні фізичні навантаження [11]. Ці відхилення можуть бути постійного або тимчасового характеру. Діти з відхиленням у стані здоров’я вирізняються низькими показниками опірності організму, частішими захворюваннями, тривалішими протіканнями хвороби. Тому цей контингент школярів потребує особливої уваги до себе. У роботі з дітьми, які за станом здоров’я віднесені до спеціальної медичної групи, потрібно використовувати особливі методики щодо організації занять. Вчителю, який працює з такими дітьми, потрібно знати величезну кількість інформації: про хворобу, якою хворіє дитина, умови перебігу хвороби, анатомо-фізіологічні особливості дитячого організму, засоби фізичної реабілітації. Вчитель повинен дотримуватись дидактичних, освітніх, організаційних вимог та вимог оздоровчої спрямованості. Заняття у спеціальних медичних групах сприяють лікувальному ефекту лише при правильному, регулярному, тривалому використанні фізичних вправ. Організація освітнього процесу в спеціальній медичній групі передбачає правила проведення занять, класифікацію фізичних вправ, схему проведення занять у різні періоди проходження курсу фізичного виховання, правила побудови окремого заняття, схеми режимів рухів і дозування фізичного та ігрового навантаження. У розв’язанні зазначеної проблеми винятково важливу роль відіграє рівень розвитку фізичного виховання в загальноосвітніх закладах і, зокрема, фізичне виховання учнів, які за станом здоров’я тимчасово віднесені до спеціальної медичної групи. Незважаючи на те, що в зазначеному напрямі науковці проводять активний пошук, не може не викликати стурбованості невизначеність самої системи організації фізичного виховання школярів спеціальних медичних груп. Отже, актуальність цієї проблеми, є досить високою, що й обумовило вибір теми курсової роботи «Використання ігрового навантаження на заняттях з фізичного виховання з учнями спеціальних медичних груп». Об’єктом дослідження є процес фізичного вихованняз учнями спеціальних медичних груп. Предмет дослідження – використання ігрового навантаження на уроках з фізичного виховання з учнями спеціальних медичних груп. Мета дослідження: проаналізувати й обґрунтувати особливості та фактори, що впливають на зміцнення фізичного здоров’я у дітей, що за станом здоров’я віднесені до спеціальних медичних груп. Довести, що помірне ігрове навантаження є важливим засобом зміцнення здоров’я дітей та розвитку фізичних якостей. Гіпотеза дослідження: помірне ігрове навантаження сприяє розвитку фізичних якостей та зміцненню загального здоров’я дітей, що віднесені до спеціальних медичних груп. Досягнення поставленої мети зумовило вирішення наступних завдань дослідження: