0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ДОСЛІДЖЕННЯ РОБОЧОГО ПРОЦЕСУ ДИЗЕЛЬНОГО ДВИГУНА НА МЕТАНОЛО-ПАЛИВНІЙ ЕМУЛЬСІЇ (ID:293758)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 93
Рік виконання: 2017
Вартість: 1800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ !!! ДОДАЄТЬСЯ ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТА ДОПОВІДЬ ДЛЯ ЗАХИСТУ!!! ВСТУП Розділ1. Стан питання використання альтернативних палив на дизельних двигунах 9 1.1 Перспективи використання метанолу в дизельних двигунах 9 1.2 Особливості властивостей емульсії при їх використанні в якості моторного палив 11 1.3 Досвід використання паливних емульсій в дизельних двигунах 15 1.4 Пульсаційний режим випаровування краплини емульсії 18 1.4.1 Випаровування багатокомпонентних палив 19 1.4.2 Фізична інтерпретація динаміки розігріву та випаровування краплини ВПЕ 21 1.4.3 Період пульсації краплини ВПЕ при випаровуванні 22 1.4.4 Модель випаровування краплини ВПЕ 24 1.5 Існуючі схеми приготування водо паливної емульсії 30 1.6 Мета і задачі дослідження 35 Розділ 2. Теоретичне дослідження робочого процесу дизеля 4Ч 37 11,0/12,5 при роботі на метаноло-паливній суміші 2.1 Критеріальні залежності для розрахунку процесу впорскування 37 та розпилювання палива в дизелі 4Ч 11,0/12,5 2.2 Розрахункова оцінка впливу фізичних показників альтернативних 41 палив на їх характеристики впорскування та розпилювання 2.2.1 Розрахунок шляху, який проходить струмінь альтернативного палива від розпилювача до границі між початковою та основною 43 ділянками розвитку струменю 2.3 Математична модель процесу тепло масообміну краплин 45 емульсованого палива Розділ 3 Методика проведення експериментальних досліджень 66 3.1 Об’єкт випробовувань 66 3.2 Методика стендових досліджень двигуна 4Ч 11,0/12,5 при роботі 66 на метаноло-паливній емульсії Розділ 4. Експериментальна частина 71 4.1 Вплив метаноло-паливної емульсії на ефективні, екологічні та показники робочого процесу дизеля 4Ч 11,0/12,5 в залежності від 71 зміни кута випередження впорскування палива 4.1.1 Вплив МПЕ на ефективні показники дизеля 4Ч 11,0/12,5 в 71 залежності від зміни кута випередження впорскування палива 4.1.2 Вплив використання МПЕ на індикаторні показники процесу 75 горіння та характеристики тепловиділення двигуна Д-240 4.1.3 Вплив використання метанол-водної емульсії на індикаторні 81 показники двигуна ВИСНОВКИ 88 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 89 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВИСНОВКИ У результаті проведених досліджень фізико-хімічних властивостей ВМЕ різного складу, в якості оптимальної для дизеля Д-240 було прийнято суміш наступного складу: метанол – 25%, вода 7%, ДП – 68%. При проведенні дослідів визначені оптимальні значення кута випередження впорскування палива: для ДП – 260п.к.в. до ВМТ, з використанням ВМЕ – 230 п.к.в. до ВМТ. При цьому встановлена можливість збереження показників потужності. При цьому досягається економія ДП до 32,5% шляхом заміни його іншими компонентами та спостерігається зниження сумарної токсичності відпрацьованих газів дизеля на 58,7%. При роботі на ВМЕ на номінальному режимі: годинна витрата дизельного палива знижується на 12,5% і складає 11,8 кг/год (при роботі дизеля на ДП – 13,5 кг,год); годинна витрата дизельного палива при n 1200хв..-1 знижується на 0,7%, а при n  2200хв..-1 знижується на 7,6%; значення e знижується на 11,8% і складає 0,30 (при роботі диеля на ДП – 0,34). 4. Для здійснення робочого процесу дизеля Д-240 при використанні метанолу необхідно дотримуватися наступних рекомендацій: з метою попередження розшаровування ВМЕ прийнятого складу не зберігати емульсію в баках більше 18 годин; максимальна величина концентрації метанолу у складі ВМЕ не повинна перевищувати 25% з умови відсутності стійкої роботи двигуна та пропусків самозаймання в циліндрі.