0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Системи менеджменту якості харчової продукції. Розроблення рекомендацій з систем менеджменту якості на ПрАТ «Білоцерківський консервний завод» (ТМ «Крят»): горошок консервований (ID:307622)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 66
Рік виконання: 2019
Вартість: 550
Купити цю роботу
Зміст
Розділ 1. Складання плану розробки та впровадження системи менеджменту якості на підприємстві. 1.1. Мотиви для впровадження системи менеджменту якості. 1.2. Опис принципів менеджменту за ISO 9000. 1.3. Характеристика підприємства. 1.4. Формування організаційної структури на підприємстві. 1.5. Складання плану розроблення та впровадження системи менеджменту якості. Розділ 2. Формування політики та цілей підприємства у сфері якості. 2.1. SWOT-аналіз діяльності підприємства : переваги та недоліки, можливості та загрози. 2.2. Формування політики підприємства у сфері якості. 2.3. Формування цілей підприємства у сфері якості. Розділ 3. Управління процесами життєвого циклу продукту. 3.1. Опис життєвого циклу продукту : етап, мета процесу, відповідальна особа. Визначення обов’язків персоналу. 3.2. Створення структурно-функціональних схем етапів життєвого циклу харчового продукту. 3.3. Оформлення документації щодо управління кожним процесом. Розділ 4. Розроблення структури документації системи менеджменту якості. 4.1. Структура документації системи менеджменту якості. 4.2. Розроблення проекту документованої процедури.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Враховуючи прагнення України стати повноправним членом Європейського Союзу, який прийняв директиви, що містять обов‘язкові для європейського ринку вимоги щодо безпеки і якості продукції, є дуже важливим необхідне управління якістю продукції, яку вона випускає на міжнародний ринок, зокрема на європейський. Сертифікована система якості підприємства-виробника є основною умовою виконання цієї частини. Аналізуючи досвід та надбання провідних фірм розвинених країн світу, накопичений останніми десятиліттями, можна з впевненістю стверджувати, що найефективнішим засобом досягнення успіхів на ринку є вдосконалення системи якості управління. Основна частина фірм світу, із метою вдосконалення власних систем управління якістю, використовують міжнародні стандарти ISO серії 9000, а також похідні від них QS 9000, ISO 14000 ... Розділ 1 Складання плану розробки та впровадження системи менеджменту якості на підприємстві 1.1. Мотиви для впровадження системи менеджменту якості. В умовах розвитку міжнародної торгівлі і споріднених їй видів діяльність успіх підприємств та галузей економіки повністю залежить від того, наскільки їх продукція або послуги відповідають стандартам якості. Ще у 1950 р. американський спеціаліст Едвард Демінг писав, що на 85 % вирішення проблеми якості залежить не від людей, а від системи управління якістю. Як показує світовий досвід, головним завданням підприємств усіх форм власності є передусім підвищення якості продукції відповідно до потреб населення і народного господарства та забезпечення її конкурентноспроможності. Важливий засіб забезпечення стабільності якості продукції та послуг на всіх стадіях життєвого циклу - створення системи управління якістю на підприємствах і в організаціях. Ключове місце в управлінні якістю продукції на підприємстві посідає визначення способів підвищення продуктивності праці персоналу, шляхів росту творчої ініціативи, а також стимулювання і мотивація персоналу, орієнтовані на постійне поліпшення і підвищення якості виготовленої підприємством продукції. Функціонування механізму мотивації є безперервний процес, який постійно удосконалюється під впливом ... Існують чотири характеристики діяльності підприємства, на які більшою мірою впливають створення та ефективне функціонування СУЯ: 1. Прозорість. СУЯ здатна підвищити прозорість підприємства в частині його організаційної структури, бізнес- процесів і функцій. При розробці будь- яких процедур, що представляють собою діяльність, пов’язану з якістю продукції , визначаються та уточнюються організаційна структура, бізнес процеси і функції ( зобов’язання, повноваження і взаємовідносини, представлені схемою, за якою підприємство виконує свої функції). Це не відноситься до фінансової прозорості, адже система менеджменту якості не стосується фінансової діяльності підприємства. 2. Керованість. Керованість підприємства при впровадження СМЯ покращується через ... Вісім принципів менеджменту за ISO 9000, є базою для створення системи менеджменту компанії і розробки конкретних інструментів управління наведено нижче. 1) Орієнтація організації на споживача Організації залежать від споживачів, тому вони повинні розуміти їхні поточні і майбутні потреби, задовольняти їхні вимоги і намагатися перевищувати їхні очікування. Стандарт встановлює необхідність вивчення та оцінки потреб і потреб, вимог до продукції та задоволеності споживачів. 2) Лідерство керівництва. Керівники встановлюють єдність мети та напрямів діяльності організації. Їм слід створити і ... Допоміжні цехи та механічні майстерні Допомiжними виробництвами на заводi є: котельня, столярна, заправка, майстерня, медичний пункт, їдальня. Котельня забезпечує завод парою за допомогою двох котлів: ДКВР – 6,5/13 – загальною продуктивністю 13 т/год, та теплоенергією, обігріваючи інші приміщення на виробництві. Столярна займається виготовленням матеріалів з дерева чи інших матеріалів для забезпечення виробництва певними допоміжними предметами чи ремонтування їх. На виробництві є заправка для автомобілів, що забезпечує їх швидку готовність до роботи. Майстерня заводу слiдкує за всім обладнанням заводу і виконує його ремонт у випадку необxiдностi. На будь-якому ... 1.4. Формування організаційної структури на підприємстві. Організаційно-виробничу структуру ПрАТ «Білоцерківський консервний завод» можна побачити, розглянувши рис 1.1. 1.5. Складання плану розроблення та впровадження системи План розроблення та впровадження системи менеджменту якості ПрАТ «БЦ консервний завод» наведений в таблиці 1.4. Розділ 2 Формування політики та цілей ПрАТ «БЦ консервний завод» у сфері якості 2.1. SWOT-аналіз діяльності ПрАТ «БЦ консервний завод»: переваги та недоліки, можливості та загрози. SWOT-аналіз - це визначення сильних і слабких сторін підприємства, а також можливостей і загроз, що виходять з його найближчого оточення (зовнішнього середовища).  Сильні сторони (S trengths) - переваги організації;  Слабкості (W eaknesses) - недоліки організації;  Можливості (O pportunities) - фактори зовнішнього середовища, використання яких створить переваги організації на ринку;  Загрози (T hreats) - фактори, які можуть потенційно погіршити положення організації на ринку. У процесі виконання SWOT аналізу зазвичай складають профіль середовища, тобто таблицю, в якій відзначають фактори середовища, які надають або можуть зробити істотний вплив на організацію. Потім для кожного фактору визначається його важливість для галузі, вплив на організацію, напрямок цього впливу і підраховується сукупна ступінь впливу по кожному фактору та в цілому.... На основі отриманих даних можна визначити стратегії, які може використовувати ПрАТ «БЦ консервний завод»» для успішного розвитку, а саме – розвинути сильні сторони у напрямку зростання як в плані виходу на нові ринки, та і структурного розширення 1. Сильні сторони (S). а) можливості (O): - стратегія концентрованого зростання. Можливий вихід на нові ринки; - стратегія інтегрованого ... 2.2. Формування політики підприємства у сфері якості. Загальні етапи розробки політики у сфері якості на ПрАТ «БЦ консервний завод»: 1. Спочатку на підприємстві має бути прийнято рішення, що підтверджує доцільність управління і впровадження СУЯ. 2. Розробляється стратегія по впровадженню системи менеджменту якості з базовим навчанням керівної ланки організації. 3. Підвищення якості продукції шляхом визначення побажань, а також вимог споживачів ( також співробітники підприємства і партнери з бізнесу). 4. Встановлення тих видів діяльнос... 3.1. Опис життєвого циклу продукту : етап, мета процесу, відповідальна особа. Визначення обов’язків персоналу. Життєвий цикл товару – це концепція, яка описує виробництво, збут продукту, прибуток, конкуренцію і стратегію маркетингу у часі: з моменту появи товару на ринку до його зняття з виробництва і продажу. Аналіз життєвого циклу продукту передбачає оцінювання вихідних даних, які будуть використовуватись і які будуть основоположними при прийнятті рішень, розробці чи коригуванні політики підприємства в сфері якості. Зміна потреб споживачів ... Таблиця 3.1.2. Розподіл повноважень та відповідальності в процесі виробництва горошку консервованого... 3.2. Створення структурно-функціональних схем етапів життєвого циклу харчового продукту. Для раціонального розподілу процесів виробництва продукту необхідна структурно- функціональна схема життєвого циклу. Принципова схема виробництва горошку консервованого виглядає, як показано на рис. 3.... Таблиця 3.7. Форма структури процесу менеджменту якості на етапі бланшування № Найменування Керівник 7. Бланшування горошку Головний технолог Мета Видалення глюкозидів, які надають горошку неприємного гіркуватого смаку, руйнування воскового шару. Входи Виходи 1. горошок, що надходить на водяний бланшувач 2. супроводжувальна документація 3. забезпечення бланшування 4. Реєстраційні записи про якість сировини, після її очищення 5. Записи, щодо кількості сировини 1. горошок, що направляється на подальше виробництво 2. невідповідна продукція 3. оцінка стану продукції 4. Результати лабораторних досліджень: органолептичних, фізико-хімічних та безпечності продукту Основні постачальники Основні споживачі Мийна машина Виробничий цех Водяний бланшувач Управління Журнали реєстрації провдення бланшування, журнал реєстрації результатів показників відповідності, технічні умови обладнання. Ресурси Інфраструктура Персонал Водяний бланшувач Працівники лінії Показники оцінки Органолептичні та фізико-хімічні показники, оцінка стану продукції... Таблиця 3.12. Форма структури процесу менеджменту якості на етапі фасування № Найменування Керівник 12. Фасування Технолог Мета Дозування, укладання сировини в банки та наповнення їх заливою Входи Виходи 1. Горошок, що надходить на фасувальний конвеє . 2. Забезпечення розподілення сировини в тару 1. Фасовані банки, що направляються на подальше виробництво 2. Оцінка стану продукії Основні постачальники Основні споживачі Двостійний котел Тара проміжного зберігання бланшованого горошку Виробничий цех Фасувальний конвеєр Управління Методика проведення процесу, журнали реєстрації показників якості Ресурси Інфраструктура Персонал Фасувальний конвеєр Працівники цеху Показники оцінки Фасування горошку за методикою та рецетурою проведення процесу, оцінка стану продукції. Таблиця 3.13. Форма структури процесу менеджменту якості на етапі дозування заливної рідини № Найменування Керівник 13. Дозування заливної рідини Технолог Мета Забезпечення відсутності повітряного простору для запобігання розмноження мікроорганізмів Входи Виходи... Розділ 4 Розроблення структури документації системи менеджменту якості 4.1. Структура документації системи менеджменту якості. Від того, на стільки добре задокументована СУЯ, буде залежати її ефективність. Порівнюючи нову версію ISO з версією за 1994 рік, перша допускає для організації більше гнучкості у виборі шляху, яким вона здійснює документування своєї системи, що дає можливість кожній певно визначеній організації самостійно визначати необхідні їй характер та масштаб документування СУЯ. Процеси – це основні об’єкти документування в СУЯ. Документування процесів сприяє досягненню їхньої відповідності встановленим вимогам, оцінці їхньої результативності й ефективності, а також досягненню рівня необхідної підготовки персоналу. Документація системи управління якістю повинна містити: a) стратегічні документи: - документально оформлені заяви про Політику і Цілях у сфері якості; - керівництво з якості; - плани та програми СУЯ. b) внутрішні нормативні документи: - документовані про... Структура керівництва з якості, як правило, повторює структуру стандарту, хоча обов'язкової вимоги слідувати структурі стандарту немає. Кожна організація може сама визначати, як повинно виглядати керівництво з якості. Як приклад, структура може бути наступна. Розділ 1. Вступ – дається короткий опис організації, основні види діяльності і напряму роботи. Тут може бути представлена загальна організаційна структура підприємства. Розділ 2 Політика в області якості організації – політика в області якості організації може мати закриту і відкриту частину. Як правило, відкрита частина політики якості – це гасла і декларації, які говорять про націленість організації на підвищення якості своєї роботи. Ця частина політики доступна для загального ознайомлення, як співробітниками організації, так і зовнішніми по відношенню до організації людьми. Закрита частина політики може містити стратегії і цілі, які організація досягатиме, щоб відповідати деклараціям і гаслам, вказаним у відкритій частині політики... 4.3 Контроль ефективності виконання коригувальних дій Разом з рішенням про проведення корегувальних дій встановлюється відповідальність за контроль ефективності їх проведення керівником підрозділу або представник керівництва. Результати коригувальних дій періодично оцінюються вищим керівництвом “ТМ Крят” під час аналізу СУЯ. Для цього координатор з питань СУЯ, готує узагальнену звітну інформацію і презентує її на нараді з якості... Висновок Зважаючи на те, що Україна є членом СОТ, важливою є тема якості не лише готової продукції, але й підприємства, як цілісної функціональної системи, що виготовляє та реалізує на ринок продукцію, що користується попитом у населення і є джерелом надходження фінансів як для самого підприємства, так і для держави ( у формі фіскальних потоків). Система менеджменту має основну перевагу – гарантування портфелю замовлень виробникові, тобто його виживання в умовах ринкових відносин та конкурентної боротьби. На даний момент існує тенденція яка пов’язана з існуванням прямої залежності між прибутком на інвестиційний капітал та якістю продукції: високоякісна продукція дає приблизно на 40% більше прибутку, ніж продукція низької якості. Тобто виробництво високоякісної продукції дає більший зиск: зниження виробничих витрат, підвищення чистого доходу, розширення ринків збуту та вихід на міжнародний ринок. Саме тому важливо, щоб підприємці зрозуміли необхідність у забезпеченні якості діяльності підприємства, адже інакше, вони будуть продовжувати втрачати ймовірний прибуток. З метою сформування теоретико-методологічних засад системи менеджменту якості, було обран...