0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЗРОБКА ТА РЕАЛІЗАЦІЯ МЕТОДУ АВТОМАТИЗОВАНОГО ДІАГНОСТУВАННЯ СИСТЕМИ ЗАПАЛЮВАННЯ АВТОМОБІЛЬНОГО ДВИГУНА НА ОСНОВІ ПОРІВНЯННЯ СПЕКТРІВ СИГНАЛІВ (ID:346292)

Тип роботи: інше
Сторінок: 24
Рік виконання: 2016
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
Актуальність теми. Зв’язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Мета і завдання дослідження. Наукова новизна одержаних результатів Практичне значення одержаних результатів Особистий внесок здобувача Апробація результатів дисертації. Публікації. Обсяг роботи. ОСНОВНИЙ ЗМІСТ АНОТАЦІЯ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.20 – експлуатація та ремонт засобів транспорту. – Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Харків, 2005 р. Дисертацію присвячено обґрунтуванню та розробці методу автоматизованого діагностування системи запалювання автомобільних двигунів різних типів. В результаті теоретичних і експериментальних досліджень запропоновано новий науковий підхід до визначення несправностей системи запалювання, який базується на встановленні взаємозв’язку між несправностями системи та спектральними характеристиками сигналу напруги первинного кола. Розроблена математична модель, параметри якої характеризують окремі діапазони частот спектральної щільності потужності сигналу напруги. Параметрами математичної моделі є матриці коефіцієнтів поліномів, які в числовій формі визначають технічний стан системи запалювання. Суть автоматизованого діагностування полягає у визначенні кореляційної залежності між параметрами сигналу напруги системи, яка досліджується, з параметрами, які містяться в інформаційній базі даних і характеризують типові несправності систем запалювання різних типів.