0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт про комп’ютерну практику на «Averia тур» (ID:407458)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 11
Рік виконання: 2016
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
Вступ ………………………………………………………………………………....3 Розділ 1 Введення нового користувача і розмежування прав………...………….5 Розділ 2 Введення установок синхронізації з Amadeus і Galileo. Введення системних сервісних зборів та визначення пріоритетів зборів…………………...6 Розділ 3 Чартерні рейси……………………………………………………………..8 Розділ 4 Бронювання готелю………………………………………………………..9 Розділ 5 Туристичні програми………………………………………………...…..10 Висновок………………………………...……………………………………….…11
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП «Оверія – Туризм» – програмний комплекс для туристичних агентств і туроператорів. Розробник – Компанія «Оверія». Система «Оверія-туризм» представляє собою модульне рішення для автоматизації роботи з клієнтами туристичних компаній. Система «Оверія-туризм» дозволяє організувати роботу як великих, так і дрібних туристичних фірм та агенцій. Основна концепція системи – управління компанією на основі всеосяжного безперервного моніторингу, з видачею за запитом найбільш важливої інформації. Користувач Системи завжди має своєчасні і точні дані, що зберігаються в надійній ефективно керованої базі з належним рівнем захисту від несанкціонованого доступу. Переваги Системи «Оверія-Туризм»: Система забезпечує багатоступеневу систему доступу до інформації відповідно до посадовим рівнем особи, що приймає відповідні рішення: - можливість інтеграції з будь-якої інформаційної системою, що підтримує обмін файлами. - аутентифікація операцій, управління правами доступу користувачів системи. - можливість вести роздільний управлінський і фінансовий облік. - можливість робити автоматичне початкове заповнення документів на основі раніше введених даних; - можливість фіксування подій в системі; - можливість друку документів за шаблонами Word, Excel, експорт табличних даних в Excel; - можливість збереження історії роботи користувачів; - повну настройку прав доступу на всі елементи системи; - інтерфейс системи та подання даних російською мовою; - система адаптована до чинного законодавства та міжнародним вимогам; - система забезпечується інструкцією користувача для роботи з системою; - приведення всіх полів на формах і в звітах до термінології, прийнятої в компанії; - множинна сортування і фільтрація даних; - можливість функціонування в єдиному інформаційному середовищі. Інтеграція з системами бухгалтерії (1С). - можливість фільтрації інформації та контекстного пошуку по всій системі, прикріплення будь-якої інформації у вигляді вкладень до будь даними в системі. - користувача настройка значень, підставляється за умовчанням; - автоматичне оновлення даних на всіх відкритих формах системи (при одночасній роботі декількох користувачів з одними і тими ж даними); - пошук (по несортовані списком), швидкий пошук (пошук найближчого значення), пошук в «дереві»; - частковий експорт в Excel даних. Розділ 1 Введення нового користувача і розмежування прав. Для кожного клієнта формується картка, в якій знаходиться вся інформація про нього (адреса, телефон, паспортні дані, і.т.д.). Вам буде зручно зберігати історію замовлень і поїздок, скан-копії документів і договорів . Ви можете прикріпити будь-який файл до картки вашого клієнта. Всім документам можна привласнити термін дії та встановити нагадування про завершення цього терміну . Всі документи тепер зберігаються в одному місці . Для того щоб створити таку картку спершу потрібно: 1. Ввести в довідник «Фізичні особи» клієнта його дані (ПІБ). Повністю заповнити картку (закладки «Головна», «юридична особа», «Групи», «Адреси»). 2. У довіднику «Юридичні особи» ввести дані «своєї» компанії. Повністю заповнити картку (закладки «Головна», «Контактні особи», «Групи», «Адреси», «Расч.счета»). 3. Створити агентське індивідуальние замовлення з 2 туристами. Мета відвідування – дозвілля, відпочинок. Вид туризму – виїзний. Комісія агента – 12% від загальної вартості. Знижка клієнта – 2 % 4. Виставити вихідний рахунок грн. 5. Внести часткову оплату. Сформувати прибутковий касовий ордер. 6. Сформувати вхідні рахунки. Внести повну оплату по рахунках. 7. Вивести підтвердження замовлення. Розділ 2 Введення установок синхронізації з Amadeus і Galileo. Введення системних сервісних зборів та визначення пріоритетів зборів. Зв'язок у Amadeus і Galileo проходить по різному наприклад з Amadeus через Link, а у Galileo через «Світ файлів», це те що стосується параметрів авторизації, щодо закладки сервісних зборів то там вказується загальні збори компанії. Для того щоб це виконати потрібно: 1. У Настройках системи на закладці « Сервісний збір » встановити пріоритет на збори авіакомпаній ( економ , бізнес ) 2. Додати в довідник Перевізники нову авіакомпанію і з цієї авіакомпанії заповнити всі дані , включаючи - Префікс - код - Комісія