0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ремонт та експлуатація масляного насосу автомобіля ВАЗ - 2108 (ID:492729)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 31
Рік виконання: 2020
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
З кресленнями, додатками та презентацією ЗМІСТ Вступ 4 РОЗДІЛ 1 1.1 Технічне обґрунтування 5 1.2 Будова 5 1.3 Принцип дії 12 РОЗДІЛ 2 2.1 Неполадки 15 2.2 Ремонт 17 2.3 Технічне обслуговування 20 РОЗДІЛ 3 3.1 Охорона навколишнього середовища 22 3.2Охорона праці 25 Додаток А. Вигляд загальний автомобіля 26 Висновки 29 Список використаної літератури 31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Система змащення двигуна повинна забезпечувати подачу масла до трущихся поверхонь з метою знизити втрату потужності на терті, зменшення зносу деталей, захист від корозії, відводу тепла від продуктів зносу від поверхонь які труться. Від справної системи змазки, своєчасного проведення ТО і встановлення несправності в процесі експлуатації автомобіля необхідно періодично перевіряти рівень і стан масла в картері двигуна, завчасно міняти масло, очищувати і промивати фільтри, міняти фільтруючі елементи, слідкувати за тиском масла в системі змащення і не допускати підтікання масла з фільтрів картера двигуна і з’єднань маслоприводів. Низький рівень масла в картері двигуна приводить до порушення його подачі до поверхонь що труться, до їх перегріву і навіть до виплавлення антифрикційного сплаву вкладишів підшипника колінчатого валу. При підвищенні рівня масла появляється нагар на стінках головки циліндрів, дніщих поршнів і головках клапанів. Надмір масла приводить до протікання його через сальники і ущільнюючі прокладки. Під час роботи двигуна (в зв’язку з перегрівом і розпиленням) масло в картері інтенсивно окислюється, в результаті чого утворюється твердий (кокс) і м’які (смоли) продукти окислення. Смоли осідають на гарячих деталях картера, клапанній коробці і маслопровідниках, загальмовують подачу масла до частин що труться. В результаті неповного згорання пари палива в виді концентрату подається з циліндра в картер, розжижають масло, посують його смазочні властивості – в’язкість і липучість. Справність датчика тиску масла в системі перевіряють заміною його контрольним прибором. Пониження в’язкості масла може бути викликана попаданням палива в циліндр тому, що неповне згорання суміші. Підвищення температури масла (більше 1200С) можливо із-за несправної системи охолодження. Зменшення в’язкості масла в піддоні може бути зв’язано з розжиженим його паливом. При обнаруженні протікання масла, необхідно знищити підтяжкою штуцерів, пробок і кріплення приборів системи змащення. Завчасне і якісне ТО системи змащення забезпечує постійну технічну готовність механізмів, агрегатів і двигуна в цілому.