0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КУРСОВА РОБОТА На тему: Дослідження асортименту та споживчих властивостей кремів косметичних для рук, що реалізуються в ТП «Орхідея» (ID:331200)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 42
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ................................................. .......................................................................... 3 1. Косметичний крем - засіб захисту і догляду за шкірою……………………….. 2. Ринок, асортимент і якість косметичних кремів................................................. 5 3. Класифікація і характеристика асортименту косметичних кремів……………. 8 4. Характеристика споживчих властивостей кремів косметичних........................12 5 Аналіз асортименту кремів по догляду за шкірою ТП «Орхідея»……………… Висновок ................................................................................................................... 40 Список використаних джерел ..................................................................................42  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2. РИНОК, АСОРТИМЕНТ І ЯКІСТЬ КОСМЕТИЧНИХ КРЕМІВ. В останні десятиліття споживання парфумерно-косметичних товарів у всьому світі, в тому числі і в нашій країні, зростає. На українському ринку з'явилася величезна кількість нових товарів з новими споживчими властивостями, багато не відомих раніше фірм, як зарубіжних, так і українських. Рівень споживання вітчизняних парфюмерно-косметичних товарів визначається насиченістю ринку імпортними товарами. До недавнього часу питома вага імпортних парфюмерно-косметичних товарів за окремими групами (кошти по догляду за шкірою, за волоссям) коливався від 60 до 80%. Український парфюмерно-косметичний ринок є одним з найбільших споживчих ринків в Європі і продовжує динамічно розвиватися. Він займає 8% європейського ринку і знаходиться на шостому місці за обсягами продажів парфюмерно-косметичної продукції після таких країн як Франція, Німеччина, Великобританія, Іспанія та Італія. В останні кілька років обсяги рос українського ринку досягли цифр, порівнянних з обсягами європейських країн. Розвитку ринку парфюмерно-косметичної продукції сприяє зростання платоспроможності населення і розвиток інфраструктури. Крім цього, росіяни є найактивнішими по порівняно із західними споживачами парфюмерно-косметичної продукції, вони готові витрачати більшу частку свого доходу на цю продукцію. Зараз на частку ро українських виробників припадає близько 47% ринку. Частка російських компаній в товарному вираженні, як правило, перевищує частку ринку в вартісних показниках [12]. На думку багатьох експертів, український ринок косметики є одним з найпривабливіших і швидкозростаючих у світі. Навіть не дивлячись на деякі економічні труднощі, падіння курсу рубля і санкції, косметичний ринок продовжує рости, нехай більш низькими темпами. Це можна пояснити декількома факторами: по-перше, виробники блискавично реагують на кризові ситуації, створюють гнучку систему знижок і бонусів, також оптимізують свої запаси, скорочують рекламні бюджети і коригують асортимент, по-друге, багато компаній, усвідомивши спад доходів населення, стали виходити в мас-маркет, створюючи товари по більш привабливими цінами. По-третє, основні гравці ринку мають потужні наукові відділи, які, використовуючи нові технології, створюють безліч нових продуктів. По-четверте, цільова аудиторія косметичної продукції в основному жінки, які не хочуть економити на своїй красі, і в важкі часи, покупка косметики для них є своєрідним антидепресантом. Всі ці фактори допомагають косметичної індустрії переживати кризові часи [6]. Насиченість українського ринку імпортними товарами, високі ціни товарів відомих західних фірм, низька якість дешевих підробок змусили вітчизняних виробників підвищити конкурентоспроможність своєї продукції. Нові дослідження та розвиток, освоєння нових технологій, художнє оформлення, рекламні заходи, сучасний підхід до товарної інформації та ін. дослідження сприяли відродженню вітчизняної парфюмерно-косметичної промисловості, підвищенню попиту на вітчизняний товар. В даний час в Україні більше 120 компаній займаються виробництвом парфумерно-косметичних товарів. Частка вітчизняних косметичних товарів на споживчому ринку Україні сьогодні досить висока і постійно збільшується. за оцінкою фахівців, кожен третій український покупець воліє здобувати вітчизняну косметику, тому що ціни на неї значно нижче, ніж на імпортну і довіру до якості залишається високим завдяки суворим вимогам ГОСТів. Багато українських підприємства випускають продукцію, яка за своїми властивостями і зовнішньому оформленню цілком може скласти конкуренцію широко рекламується імпортної косметиці. Серед вітчизняних косметичних товарів найбільшу частку складають кошти по догляду за шкірою. Це пов'язано не тільки з демографічною ситуацією, але і з різко-континентальним кліматом України. Для таких умов рецептури кремів повинні бути іншими, ніж традиційно використовуються в Європі та Америці легкі, часом на 90% складаються з води. Наступна група за обсягом виробництва в Україні - це кошти по догляду за волоссям і туалетне мило. Майже всі підприємства виробляють цю продукцію, а деякі спеціалізуються на її випуску. На споживчі переваги на українському ринку косметики основний вплив роблять ціна, популярність і авторитет фірми, а так само реклама товару. Якщо раніше імпортна косметика в Україні сприймалася як якісна, то зараз західне якість потрібно доводити, а високі ціни на імпортні товари ще більше активізувало споживання і виробництво вітчизняної продукції. На жаль, з рекламою справи йдуть гірше. По телебаченню ми бачимо в основному багатообіцяючі рекламні ролики імпортної продукції і під впливом реклами витрачаємо не малі кошти на їх придбання. Якби вітчизняні виробники так само широко використовували телевізійну рекламу, попит на вітчизняну продукцію був би ще вище. В даний час на українському ринку косметичних кремів представляють свої інтереси як іноземні фірми виробники, так і вітчизняні. Постійно відбувається розширення асортименту косметичних кремів за рахунок випуску нових найменувань і удосконалення старих. На частку російських виробників в останні роки припадає до 40% ринку кремів в вартісному вираженні. Таким чином, огляд стану світового та вітчизняного ринків парфюмерно-косметичних товарів показав, що український ринок специфічний, має свою структуру пропозиції і споживання, особливості споживчих переваг. В цілому, це динамічно розвивається ринок, перспективний як для вітчизняного виробника, так і для зарубіжного.