0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота "Товарознавча характеристика хутряних виробів Тоскана" (ID:416577)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 33
Рік виконання: 2019
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………… ……………………..3 РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ СПОЖИВНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ХУТРЯНИХ ВИРОБІВ У ПРОЦЕСІ ЇХ ВИГОТОВЛЕННЯ 6 1.1. Характеристика хутрово-хутряного напівфабрикату для виготовлення верхніх виробів 6 1.2. Формування споживчих властивостей хутряних виробів у процесі кушнірського та пошив очного виробництва 8 1.3. Класифікація асортименту готових хутряних виробів…… …13 1.4. Принципи сортування хутряних виробів…… ….17 РОЗДІЛ 2. ТОВАРОЗНАВЧА ХАРАКТЕРИСТИКА АСОРТИМЕНТУ ХУТРЯНИХ ВИРОБІВ НА МАТЕРІАЛАХ МАГАЗИНУ «ТОСКАНА» 19 2.1. Товарознавча характеристика асортименту верхнього хутряного одягу на матеріалах магазину «Тоскана» 19 2.2. Балова оцінка якоті зразків хутряних виробів 25 ВИСНОВКИ… ………………28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……… ……………29 ДОДАТКИ ……… ……………32  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Хутряні вироби завдяки своїм властивостям задовольняють одночасно і матеріальні, і естетичні потреби. Вагомість естетичних властивостей виробів буде різною в залежності від характеру соціального середовища, в якій використовують ці вироби. Властивості виробів повинні зберігатися протягом певного часу їх експлуатації, тому особливо важливою властивістю є надійність. Задоволення потреб у хутряних виробах можна розглядати в таких системах: «людина - виріб - кліматичне середовище», «людина - виріб - соціальне середовище». Основними вимогами, які повинні задовольнятися в першій системі, є антропометричні і фізіологічні - відповідність виробу розмірам і формі тіла споживачів, їх фізіологічним особливостям. Найбільш важливими показниками є розміри і зростання виробів, відповідність розмірно - ростовочного асортименту попиту, правильність конструкцій виробів, їх маса еластичність.