0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗВІТ З ВИРОБНИЧО КОМПЛЕКСНОЇ ПРАКТИКИ (за матеріалами Товариства з обмеженою відповідальністю. Санаторно – туристичне підприємство “Свіжий вітер”, м. Вінниця) (ID:146996)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 30
Рік виконання: 2016
Вартість: 120 гривень
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП……………………………………………………………………………..4 РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРИСТСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ СТП «СВІЖИЙ ВІТЕР»…………………………………………………………5 1.1. Загальна характеристика ТОВ СТП «Свіжий вітер»……………………..5 1.2. Аналіз асортименту турпродуктів та послуг..................................................6 1.3. Програма перебування туристів та особливості обслуговування різних категорій та типів клієнтів....................................................................................11 1.4. Інформаційне - довідкове забезпечення створення турпродуктів..............12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ СТП «СВІЖИЙ ВІТЕР»……………………………………………………………………………13 2.1. Характеристика організаційної структури управління ТОВ СТП «Свіжий вітер»……………………………………………………………………………...13 2.2. Аналіз основних функцій та методи управління ТОВ СТП «Свіжий вітер»……………………………………………………………………………..14 2.3. Характеристика спеціальних функцій управління на ТОВ СТП «Свіжий вітер»…………………………………………………………………………….15 2.4. Аналіз управління персоналом на ТОВ СТП «Свіжий вітер»…………..16 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ПЛАНОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА………………………………………………………………..18 3.1.Аналіз обсягу туристичних послуг…………………………………………18 3.2.Аналіз і планування трудових ресурсів підприємства та показників плану з праці і заробітної плати………………………………………………...….…..18 3.3.Аналіз і планування поточних витрат підприємства………………………19 РОЗДІЛ 4. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ СТП «СВІЖИЙ ВІТЕР» ……………………………22 4.1.Характеристика зовнішнього середовища підприємства ТОВ СТП «СВІЖИЙ ВІТЕР»………………………………………………………………22 4.2.Характеристика цільових груп споживачів, їх кількісні й територіальні характеристики…………………………………………………………………..24 4.3.Аналіз діяльності реальних і потенційних конкурентів…………………..27 4.4.Аналіз попиту на продукцію і формування портфеля замовлень………...28 4.5. Аналіз системи розповсюдження турів……………………………………28 Висновки…………………………………………………………………………30 Список використаних джерел…………………………………………………...31 Додатки…………………………………………………………………………...32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Виробничо комплексна практика тривала з 16 травня по 25 червня 2016 року на ТОВ СТП «Свіжий вітер». Мета практики – ознайомити майбутніх менеджерів туризму з роботою туристичних підприємств в реальних умовах. Завдання виробничої практики: 1. Безпосереднє ознайомлення студентів з ТОВ СТП «Свіжий вітер» ; 2. З'єднання теоретичних знань з практичними навичками; 3. Набуття певного професійного досвіду у спілкуванні з туристами; 4. Оволодіння методикою оформлення різноманітної документації; 5. Оволодіння розробки пропозицій для туристів. В першому розділі звіту я описувала характеристику ТОВ СТП «Свіжий вітер», тобто аналіз асортименту тур продуктів та послуг, програму перебування туристів та особливості обслуговування різних категорій та типів клієнтів, інформаційне-довідкове забезпечення створення тур продуктів. В другому розділі подано аналіз управлінської діяльності туристичного підприємства: організаційної структури управління підприємством, функції та методи управління підприємством, спеціальні функції управління на підприємстві, аналіз управління персоналом. В третьому розділі описується аналіз планово-економічної діяльності підприємства ТОВ СТП «Свіжий вітер». В четвертому розділі звіту я описувала маркетингову діяльність туристичного підприємства, тобто яка система маркетингу, аналіз зовнішнього середовища і комунікаційної політики на СТП ТОВ «Свіжий вітер». Звіт складається із вступу, чотирьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Обсяг основної частини складає 40 сторінок друкованого тексту, містить таблиці, рисунки та додатки.