0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

звіт з виробничої практики (ID:322331)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 31
Рік виконання: 2012
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП ………………………………………………………………………… 4 РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРОПЕРАТОРА «Від Краю до Краю» ………… 6 1. 1. Загальна характеристика туристичного підприємства …………….…. 6 1.2. Організація роботи та партнерські зв’язки туроператора ……………. 12 1.3. Якість обслуговування і безпека послуг ………………………………. 14 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРОПЕРАТОРА «Від Краю до Краю» 2.1. Оцінка маркетингових досліджень ………………………………….. … 18 2.2. Оцінка економічно-фінансової діяльності підприємства …………….. 23 ВИСНОВКИ ………………………………………………………………….. 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ …………………. 30 ДОДАТКИ ……………………………………………………………………. 31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Успішна діяльність і динамічний розвиток кожної організації, незалежно від її форми власності та галузевої належності залежить від ефективної системи менеджменту. Не являються винятком і підприємства туристичної галузі, яка є пріоритетною складовою економіки Черкащини. Немає потреби доводити, що для ефективної роботи всієї організації надзвичайно важливим є визначення та врахування усіх факторів зовнішнього і внутрішнього середовища її діяльності. З іншого боку, на діяльності фірми великий вплив справляє наявна в ній організаційна культура. Дослідження цих двох факторів у їхньому взаємозв’язку дозволяє прийняти такі управлінські рішення, які б сприяли підвищенню ефективності діяльності підприємства. Саме цю мету і переслідує виробнича практика, що дозволяє використати вже набуті теоретичні знання для прийняття виважених рішень менеджеру у всіх сферах діяльності організації.... ... Мета практики: - ознайомлення з основними напрямами діяльності підприємства туристичної індустрії відповідно до існуючого законодавства; - одержання практичних навичок з організації процесу надання послуг , управління ними, контролювання та координації процесу; - одержання практичних навичок на сучасній комп’ютерній техніці та інших інформаційних носіях; - одержання практичних навичок з аналізу та прогнозування діяльності підприємства туристичної індустрії. Завдання практики: 1. Дати загальну характеристику туристичного підприємства; 2. Охарактеризувати організація роботи та партнерські зв’язки туроператора; 3. Проаналізувати якість обслуговування та безпеку послуг; 4. Оцінити маркетингові дослідження; 5. Оцінити економічно-фінансову діяльність підприємства.