0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація екскурсійного обслуговування (ID:322699)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 90
Рік виконання: 2011
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ЕКСКУРСІЙНИХ ПОСЛУГ 1.1 СУТНІСТЬ, ПОНЯТТЯ ТА ЗНАЧЕННЯ ЕКСКУРСІЙНИХ ПОСЛУГ 1.2 ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ НАДАННЯ ЕКСКУРСІЙНИХ ПОСЛУГ 1.3 ЗАКОНОДАВЧЕ РЕГУЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ НАДАННЯ ЕКСКУРСІЙНИХ ПОСЛУГ РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ВАТ ГТК "ІНТУРИСТ - ЗАКАРПАТТЯ" 2.1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВАТ ГТК "ІНТУРИСТ - ЗАКАРПАТТЯ" 2.2 ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ НАДАННЯ ЕКСКУРСІЙНИХ ПОСЛУГ У ВАТ ГТК “ІНТУРИСТ-ЗАКАРПАТТЯ” 2.3 ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО ТА ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ЯКІСТЬ НАДАННЯ ЕКСКУРСІЙНИХ ПОСЛУГ НА ВАТ ГТК “ІНТУРИСТ-ЗАКАРПАТТЯ” 2.4 АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ НАДАННЯ ЕКСКУРСІЙНИХ ПОСЛУГ НА ВАТ ГТК "ІНТУРИСТ-ЗАКАРПАТТЯ" РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ОСНОВНИХ НАПРЯМІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ НАДАННЯ ПОСЛУГ НА ВАТ ГТК “ІНТУРИСТ-ЗАКАРПАТТЯ” 3.1 ОСНОВНІ ЗАХОДИ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЕКСКУРСІЙНИХ ПОСЛУГ 3.2 ОБҐРУНТУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДОЦІЛЬНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНИХ ЗАХОДІВ ВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
За рік з початку роботи проекту кількість туристів, які відвідали Карпатський регіон, збільшилась з 330 тис. до 386 тис. (на 17%), доходи від туризму - з 24,2 млн. грн., до 50,9 млн. грн., кількість туристичних підприємств, не рахуючи готелів (а їх в області біля 30) з 241 до 379. Доходи від туристичної діяльності зросли на 111%. Карпати зачарують своєю неповторністю і красою кожного, хто хоч один раз побачить їх. І не менше, ніж чудова природа, гостей цікавлять і господарі цих гір горді і самобутні горяни, уклад життя яких у певних моментах зовсім не такий, як у мешканців інших районів України. Адже горяни, які споконвіку живуть у цих місцях, зуміли зберегти прадавні народні традиції, обряди і звичаї, все те, що інші частково чи навіть повністю давно і безповоротно втратили. У Карпатах збереглися унікальні для Центральної Європи праліси. Загалом, клімат у Карпатах є сприятливим для різноманітних видів відпочинку як влітку, так і взимку. У поєднанні з цілющими властивостями насиченого фітонцидами повітря, він є надзвичайно сприятливим і для загального оздоровлення, і для лікування. Земля прадавніх слов’ян, яка завжди була привабливою для мандрівників, даруючи їм незабутні враження, які неможливо отримати де-небудь інде, адже край цей по-справжньому унікальний і неповторний. Саме тут знаходяться і найвища гора України Говерла (2061м.), і географічний центр Європи, поблизу села Ділове, що на Рахівщині, і найвисокогірніше в Україні озеро Бребенескул (1800 метрів н. р. м). Туризм визнаний пріоритетною галуззю економіки області. Тим часом, готельне господарство стає все більш прибутковою справою, і будівництво готелів здійснюється переважно з урахуванням комерційних цілей. Такому рішенню сприяє розвиток туризму. Готельний бізнес і туристський бізнес нерозривно зв’язані поняття. Розвиток туристської індустрії викликав небачений зріст готельного господарства. У зв’язку з цим багато країн почали вкладати великі кошти у розвиток цієї галузі економіки. Отже з точки зору бізнесу готель є комерційним виробництвом, яке пропонує на ринку свій товарний продукт у вигляді послуги (комплексу послуг) [2, 105]. Актуальність даної теми полягає в тому, що у теперішній час готельне господарство у всьому світі стало на індустріальну основу і являє собою галузь економіки, яка забезпечує значні валютні надходження за рахунок розвитку іноземного туризму. Готельні послуги займають величезну нішу в індустрії туризму, і саме вони безпосередньо впливають за сукупну якість туристичних послуг. Тільки цього вже достатньо, щоб зрозуміти, наскільки актуальна тема місця готельних послуг в індустрії сучасного туризму в Україні, а також конкретно на Закарпатті, визначення їх сучасних тенденцій і майбутніх прогнозів, аналіз минулих помилок і планування нових стратегій управління та розширення асортименту готельних послуг. Основна мета цієї роботи - це дослідження асортименту сучасних готельних послуг, зокрема екскурсійних, та їх участь у формуванні сучасного туристичного продукту, тенденцій розвитку сучасної готельної справи у межах України та Закарпаття.