Контрольная работа по статистике в туризме (ID:382258)
Автор більше не продає цю роботу
?
Основні причини, чому роботи знімають з продажу:
- Автор роботи самостійно зняв її з продажу
- Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
- На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботиЗміст
ЗМІСТ
ВСТУП 3
ЗАВДАННЯ 1 5
ЗАВДАННЯ 2 7
ЗАВДАННЯ 3 10
ЗАВДАННЯ 4 15
ВИСКОВКИ 17
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18
Зразок роботи
Економічна статистика є наукою, яка має ряд суттєвих специфічних особливостей, що відрізняють її від інших суспільних наук. Ці особливості пов'язані з пізнанням суспільно-економічних явищ, тобто характеристикою кількісної її визначеності, наприклад характеристика чисельності населення, його природного та механічного руху і структури, виробництва продукції і надання послуг у різних галузях економіки. трудових ресурсів та їх використання, товарних та фінансових ринках, аналіз показників ефективності, та їх зміни і взаємозв'язків між галузями ринкової економіки тощо.
Економічна статистика розкриває конкретну сторону і особливості цих явищ і процесів в умовах визначеного місця (території) та часу. За допомогою різних показників та методів економічна статистика охоплює всю сферу економічної дійсності, всі галузі економіки, характеризує пропозиції між ними, досягнутий рівень розвитку на даний момент або ж за визначений період, що дає можливість краще пізнати суть, характер, масштаби та швидкість змін у структурній перебудові галузей економіки в умовах переходу до ринкових методів господарювання.
Як одна з провідних галузей світового виробництва і сфера громадського життя туризм потребує точної оцінки з погляду політичного та соціально-економічного значення, прогнозування і планування. Усі ці питання без статистичного обліку й аналізу вирішити практично неможливо.
Статистика, як і будь-яка наука, вимагає концептуального підходу. Його основні положення і визначення стосовно міжнародного туризму розроблені Статистичною комісією ООН і UNWTO.
Завдання 1. За наявними даними за звітний період по групах турбаз за розміром вартості послуг розрахувати:
1. Структуру турбаз за вказаним груповочним ознакою.
2. Відносну величину координації між групами турбаз першою та восьмою.
3. За допомогою таблиць Excel побудувати гістограму розподілу турбаз за ознакою вартості.
За наведеними даними розрахуємо структуру туристичних баз за розміром вартості послуг, тис.грн. Результат наведено у табл. 1.1.
Інші роботи з даної категорії: