0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Технологія та організація лікувального туризму в Чехії (ID:418216)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 52
Рік виконання: 2019
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1 НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ЛІКУВАЛЬНО-ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ КРАЇНИ-ПАРТНЕРА 1.1 Характеристика внутрішнього ринку Чехії (економічні, екологічні, політичні аспекти) 1.2 Закономірності геопросторової організації і розвитку лікувально-туристичного ринку Чехії. 1.3 Основні принципи і методи дослідження лікувально-туристичного господарства Чехії РОЗДІЛ 2 ЧИННИКИ ТА УМОВИ ГЕОПРОСТОРОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОГО ГОСПОДАРСТВА ЧЕХІЇ 2.1 Природно-рекреаційний потенціал Чехії 2.2 Пріоритетні напрямки розвитку туристичного співробітництва з Чехією РОЗДІЛ 3 ТЕХНОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ НОВОГО ЛІКУВАЛЬНОГО ТУРИЗМУ В ЧЕХІЇ 3.1 Обґрунтування нового лікувального туру в Чехії 3.2 Технологія формування туристично-лікувального туру ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Туризм – один з небагатьох видів бізнесу, що стійко розвиваються. Інтерес підприємців до туризму пояснюється рядом чинників. По-перше, для того, щоб почати займатися туристським бізнесом не вимагається великих інвестицій. По-друге, на туристичному ринку цілком успішно взаємодіють великі, середні і малі (з невеликою кількістю персоналу) фірми. При цьому туристський бізнес дозволяє швидко обертати капітал, а так само (у сфері міжнародного туризму) отримувати вигоду за рахунок валютних операцій. Туристичний бізнес стимулює розвиток інших галузей господарства: будівництва, торгівлі, сільського господарства, виробництва товарів народного споживання, зв’язку. Проте зростання туризму викликає деякі негативні наслідки, наприклад інфляцію, руйнування навколишнього середовища і порушення традицій місцевого населення. Отже, своєчасна і всестороння оцінка наслідків туризму є дуже важливим чинником для складання такої економічної і туристської політики, яка дозволяла б отримувати максимальну вигоду і попереджати руйнівну дію туризму. Актуальність теми визначається місцем Чехії, як туристично-рекреаційного центру європейського значення, у співпраці та розвитку партнерських зв’язків між українськими та чеськими операторами туристичного ринку. Об’єктом дослідження є ринок туристичних послуг Чехії. Мета роботи полягає у поданні загальної характеристики ринку лікувальних туристичних послуг Чехії і визначенні шляхів співпраці та налагодження партнерських зв’язків з Україною. Завдання: 1) Визначення закономірності геопросторової організації і розвиток лікувально-туристичного ринку Чехії. 2) Визначення стану лікувально-туристичної індустрії Чехії. 3) Проаналізувати динаміку розвитку лікувально-туристичного процесу Чехії. 4) Дослідити інфраструктуру лікувально-туристичного ринку Чехії. 5) Дослідити стратегічні напрямки розвитку співпраці Чехії та України. Структура роботи. Структурно робота складається зі вступу, трьох основних розділів, списку використаних джерел та одного додатку.