0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СТАН ТА МОЖЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВИННОГО ТУРИЗМУ В ГРЕЦІЇ (ID:420588)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 110
Рік виконання: 2018
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………….. 3 Розділ 1. Теоретико-методичні засади дослідження винного туризму ........... 6 1.1. Винний туризм як спеціалізований вид гастрономічного туризму …… 6 1.2. Теоретичні основи створення і просування винного туристичного продукту ………………………………………………………………………… 20 1.3. Методика дослідження стану та розвитку ринку винного туризму …… 27 Розділ 2. Ринок винного туризму Греції у ретроспективі та на сучасному етапі ………………………………………………………………….................. 33 2.1. Чинники привабливості Греції як туристичної дестинації винного туризму …………………………………………………………………............. 33 2.2. Територіальна організація винного туризму Греції: туристичні пункти, центри, вузли, райони, та організація на їх основі туристичних маршрутів ... 48 2.3. Фестивалі вина як опорні елементи розвитку винного туризму Греції…. 64 Розділ 3. Обґрунтування напрямів розвитку гастрономічного туризму Греції в умовах явищ конвергенції та глобалізації туристичного ринку …………… 70 3.1. Перспективи розвитку винного туризму в Греції з урахуванням сучасних світових туристичних трендів ............................................................ 70 3.2. Місце винних турів у Греції в пропозиціях українських туристичних компаній……………………………………........................................................ 86 3.3. Можливість адаптації досвіду Греції для розробки засад національної стратегії розвитку винного туризму в Україні .................................................. 92 Висновки………………………………………………………………………... 99 Список використаних джерел ………………………………………………... 103
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розділ 3. Обґрунтування напрямів розвитку гастрономічного туризму Греції в умовах явищ конвергенції та глобалізації туристичного ринку 3.1. Перспективи розвитку винного туризму в Греції з урахуванням сучасних світових туристичних трендів Сучасні туристи хочуть не тільки подивитися і послухати, але і «відчути на смак» те місце, яке відвідують. Також, майже всі туристи харчуються під час подорожі. Саме їжа є важливим засобом проникнення в іншу культуру і дозволяє відчути це «інше» не тільки на інтелектуальному, а й на чуттєвому рівні. Місцева їжа є основним атрибутом місця дестинації, додаючи відчуттів до загального туристичного враження. Це робить їжу невід'ємною частиною туристичного виробництва і споживання, збільшуючи її роль в успішному розвитку цілої туристичної індустрії. Явище, яке сьогодні називають гастрономічним (кулінарним) туризмом, аж ніяк не нове: воно з'явилося багато століть назад. Ще під час зародження міжнародної торгівлі купці здійснювали близькі і далекі поїздки для придбання різних товарів, в тому числі дивовижних ласощів, спецій і напоїв. Розвиток більш сучасних технологій виробництва, зберігання і транспортування продуктів харчування спростило цю задачу [92]. За прогнозами Всесвітньої туристської організації (ЮНВТО) розвиток гастрономічного туризму, і винного, зокрема, незабаром стане одним з найпопулярніших на ринку туристичних послуг. В сучасних умовах економічного розвитку винний туризм інтенсивно розвивається в різних регіонах світу та Європи зокрема. Він є джерелом значних прибутків, оскільки може поєднуватися з усіма іншими видами туризму й може слугувати доповненням туристичних програм та маршрутів для дорослих рекреантів. Окрім того, його значення посилюється й в культурно-пізнавальному та гастрономічному плані. Адже виноробство є давньою господарчо-етнічною традицією. Тому кожна країна завдяки винному туризму може популяризувати свою культуру, звичаї, національну специфіку господарства та гастрономічних інтересів. Це також стимулює розвиток відсталих аграрних районів Європи й світу загалом та зумовлює притік коштів до місцевих бюджетів, що є актуальним і для Греції. За повідомленнями світових інформаційних агентств популярність винного туризму продовжує зростати. На сьогодні прибутковість цього бізнесу в Європі становить близько 2,5 мільярдів євро на рік, у Каліфорнії – 1,5 млрд долларів. Тільки в Італії налічується приблизно п'ять мільйонів активних винних туристів. Експерти вважають, що винний туризм використовує тільки 20% потенціалу та може легко подвоїти обороти в найближчому майбутньому [1]. Фахівці відмічають, що організація винного туризму є позитивним моментом діяльності в період економічної кризи, не потребує значних інвестицій і швидко окупається в коротко- та середньостроковій перспективі. На сьогодні у всіх виноробних регіонах світу вважають доцільним розвивати і підтримувати цей вид тематичного туризму відповідно, рекламувати продукцію місцевих виробників алкогольних напоїв та просувати місцевий туристичний продукт, одержуючи додаткові економічні та соціальні вигоди від туристів – поціновувачів вина. Європейський регіон завдяки унікальним географічним, кліматичним, природним умовам, історичним, культурним і політичним обставинам займає ключові позиції у світовому соціально-економічному прогресі, зокрема є лідером за кількістю туристичних прибуттів та є найбільшим у світі виробником і експортером вин високої якості. Туристів у цей регіон приваблюють не лише численні пам’ятки історії та культури, але й європейська кухня та вина. Найбільший інтерес у професіоналів і любителів викликають винні тури до традиційних європейських винних регіонів, які є батьківщиною всесвітньо відомих технологій вініфікації, сортів винограду, марок вина та інших алкогольних напоїв – шампанського, коньяку, хересу, мадери. Відвідування виноробних регіонів Європи зазвичай супроводжується тематичними екскурсіями: оглядами стародавніх замків, виноградників і льохів, знайомством з унікальними колекціями вин, народними та виробничими традиціями, фестивалями, театралізованими дійствами тощо. Найбільшими виробниками вина у Європейському регіоні та найпривабливішими дестинаціями винного туризму є Італія, Франція, Іспанія, Португалія, Німеччина, Греція, Австрія, Угорщина. Франція, яка багато років є світовим лідером виробництва вина та мистецтва виноробства, займає лідируючі позиції на ринку винного туризму. Сотні французьких замків-шато – виноробних господарств, що виробляють цінні оригінальні вина, відкривають двері своїх винних підвалів для тисяч туристів. Кожен рік Францію відвідує понад 80 млн. туристів, які розкуповують понад 30 % місцевих вин, поширюючи славу французьких виноробів. Винні тури по Франції поширені в усіх регіонах, вони включають як відвідування великих виноробних підприємств, так і невеликих винних господарств, які пропонують унікальні авторські вина [6]. Італія – один з основних туристичних регіонів світу. Це мальовнича країна з сприятливими природно-кліматичними умовами, наявністю широкого морського узбережжя, багата величезною кількістю історико-архітектурних і культурних пам'яток. Це приваблює в країну величезну кількість туристів з усіх регіонів та країн світу. За даними ЮНВТО, кількість міжнародних відвідувачів цієї країни перевищує 48 млн. туристичних прибуттів, що забезпечує стабільне місце в п’ятірці лідерів світового туризму. До найбільш відвідуваних місць відносяться Рим, Флоренція, Венеція, Капрі, Неаполь, Мілан, Сорренто та інші. Італія є одним зі світових центрів винного туризму: його історія тут налічує вже майже сто років, а кількість туристів, які відвідують італійські виноробні за рік, тільки для одного господарства може перевищувати 10 тис.осіб. Саме італійці зуміли перетворити свої виноробні та винні підвали в туристичні атракції, тут прокладено перші «винні шляхи» – спеціальні маршрути для туристів, наприклад, «Strada di Chianti», «Strada del Vino». Ці винні шляхи проходять виноробними регіонами, яких у Італії налічується 20, а саме: Пьемонт, Лігурія, Ломбардія, Емілія-Романья, Тоскана, Умбрія, Марке, Калабрія, Сицілія, Венето та ін. На сьогодні в Італії налічується близько 130 винних маршрутів різної протяжності та наповненості [46]. Іспанія посідає четверте місце у рейтингу туристичної конкурентоспроможності Світового економічного форуму і демонструє значну позитивну динаміку. Ця країна утримує світове лідерство за кількістю та різноманітністю культурних ресурсів завдяки численним об'єктам, внесених до Списк у Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО, 54 найменування, це становить 4,5 % від загального числа. Сьогодні в Іспанії зареєстровано 39 виноробних регіонів на материку та два острівних. З них можна виділити три регіони, котрі необхідно відвідати, щоб відчути смак справжнього іспанського вина – це Ріоха (Rioja), Ріберадель Дуеро (Riberadel Duero) і Пенедес (Penedes). В Іспанії варто відвідати королівства Кастілья і Ліон. Це найбільший регіон виробництва іспанських вин, тут розташовано близько 200 виноробень, від самих маленьких до великих [79]. У Німеччині офіційно виділено 13 виноробних регіонів: Ар, Мігельрейн, Мозель-Саар-Рувер, Нае, Рейнгессен, Пфальц, Рейнгау, Хессіше Бергштрассе, Баден, Вюртенберг, Заале-Унштруд та Саксонія. Кожен з регіонів має свій стиль вина, який визначається рельєфом, кліматом, типом ґрунтів, сортами винограду тощо. Для туристів, охочих познайомитися з витоками виноградарства в у будь-якому містечку чекають цікаві атракції. У містечку Бад -Дюркхайм (Bad Durkheim) можна побачити найбільшу винну бочку у світі, яка вмістила б 1,7 мільйонів літрів вина, якби не перетворилася в наші дні на ресторан на 650 гостей. У цьому курортному містечку щороку восени відзначається найбільше свято вина Durkheimer Wurstmarkt.