0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Франчайзинг в туроператорській діяльності (ID:436947)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 20
Рік виконання: 2021
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Вступ 1. Сутність, види та завдання туроператорської діяльності 2. Франчайзинг та стадії його впровадження у туристичній діяльності 3. Переваги та недоліки франчайзингової форми організації бізнесу туроператора Висновки Перелік посилань
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Туроператор - це туристичне підприємство (організація), що займається комплектацією турів за договорами з постачальниками послуг і відповідно до потреб туристів. Туроператор - це виробник туристичного пакету. Він займається розробкою туристичних маршрутів і комплектацією турів; забезпечує їх функціонування, організовує рекламу, розраховує ціни на тури по цих маршрутах, продає тури безпосередньо туристам або через посередництво туристичних агентств. Туроператор створює диференційовані туристичні продукти зі складових послуг відповідно до вимог та побажань клієнтів. Туроператор розробляє туристичні маршрути, насичує їх послугами за допомогою взаємодії з постачальниками послуг, забезпечує надання послуг, готує рекламно-інформаційні видання по своїх туристичних продуктів, визначає ціни і передає туристичний продукт агенту для їх подальшого просування і реалізації туристам. Туроператори як розробники туристичних продуктів несуть відповідальність за якість надання туристичних послуг, що його формують. З метою регулювання туристичного ринку та контролю за дотриманням туроператорами взятих перед підприємствами-партнерами та туристами зобов’язань використовується процедура ліцензування [1]. Ліцензування як інструмент державного регулювання широко використовується у світовій практиці. В Україні, згідно з Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 1 червня 2000 р. № 1775-ІІІ, туристична діяльність також є одним з об’єктів ліцензування (стаття 9, пункт 30) [2]. На даний час тільки один вид туристичної діяльності – туроператорський – підлягає ліцензуванню в Україні. Згідно із Законом України «Про туризм» (в редакції від 16.10.2020 р.) туристичні оператори – юридичні особи, створені згідно із законодавством України, для яких виключною діяльністю є організація та забезпечення створення туристичного продукту, реалізація та надання туристичних послуг, а також посередницька діяльність із надання характерних і супутніх послуг і які в установленому порядку отримали ліцензію на туроператорську діяльність [3]. З метою методичного та організаційного впорядкування процедури видачі ліцензії на право ведення туроператорського бізнесу Кабінетом Міністрів України було видано Постанову «Про затвердження ліцензійних умов провадження туроператорської діяльності» від 11 листопада 2015 р. № 991 [4]. Туроператор на туристичному ринку займає позицію між виконавцями послуг і їх споживачами. Його завданням є просування послуг окремих виконавців до споживачів у вигляді комплексного туристичного продукту, причому як основних послуг (пакет), так і додаткових, які споживаються на місці за готівковий розрахунок. Головною ринкової роллю туроператорів є поєднання постачальників послуг з клієнтами-туристами. Це специфічний туристичний вид бізнесу. Тут важливим є правильний вибір постачальників послуг, заснований на професійних знаннях туристичного ринку, бізнесу, особливостей його розвитку і важелів управління. Туроператори класифікують [5, с. 31]: 1) За видом діяльності: - оператори масового ринку. Вони продають турпакети з використанням чартерних авіарейсів в місця масового туризму; - спеціалізовані оператори - це туроператори, які спеціалізуються на певному продукті або сегменті ринку (на певній країні, на певному виді туризму і т. д.). 2) За місцем діяльності: - місцеві (внутрішні) туроператори; - виїзні туроператори; - туроператори на прийом. Крім того, прийнято розділяти туроператорів на ініціативних і рецептивних. Ініціативні туроператори - це оператори, які відправляють туристів за кордон або в інші регіони за домовленістю з приймаючими (рецептивними) операторами або безпосередньо з туристичними підприємствами. Рецептивні туроператори - це туроператори на прийом, які комплектують тури і програми обслуговування в місці прийому та обслуговування туристів, використовуючи прямі договори з постачальниками послуг. Основними функціями туроператора є [6, с. 26]: 1) вивчення потреб потенційних туристів на туристичні продукти і окремі туристські послуги; 2) складання перспективних програм обслуговування, формування туристичних продуктів і апробація їх на ринку з метою виявлення відповідності потребам туристів; 3) взаємодія з виконавцями послуг на договірній основі (організації, що надають готельні, ресторанні, транспортні, екскурсійні, анімаційно-дозвільні та інші послуги); 4) розрахунок собівартості туристичного продукту і визначення його відпускної ціни з урахуванням ринкової ситуації, комплектації, класності і т. д.; 5) забезпечення туристів необхідними матеріалами рекламного і сувенірного характеру, спеціальним спорядженням та інвентарем; 6) підготовка, підбір та призначення на туристичні маршрути кадрів, що виконують функції контакту з туристами, координації та контролю за виконанням програм обслуговування; 7) рекламно-інформаційна діяльність для просування свого туристичного продукту як самостійно, так і через агентські мережі; 8) контроль за надійністю і якістю туристичного обслуговування, постійний оперативний зв'язок з туристами, вирішення виникаючих у них проблем. Туризм є однією з провідних сфер економіки України, забезпечуючи не лише надходження до бюджетів, але й створюючи робочі місця, розвиваючи позитивний імідж держави, підвищуючи конкурентоспроможність національних туристичних продуктів. За даними дослідження в Україні туроператори лідирують за кількістю обслугованих туристів за період 2011–2019 рр., що є цілком виправданим, оскільки туроператори є виробниками туристичної продукції та виступають надійними гарантами з продажу послуг. У рейтингу, сформованому провідними спеціалістами інтернет-видання turprofi.com.ua, за кількістю обслугованих туристів до першої трійки увійшли Join Up, Anex Tour та TUI Ukraine (табл. 1.1). Таблиця 1.1 Рейтинг туристичних операторів України за кількістю обслугованих туристів у 2019 р. [25] Туроператори виїзного туризму Кількість туристів, відправлених в 2019 році, чол. 1. Join UP! 10015475 2. Anex Tour 821730 3. TUI Ukraine 450000 4. TPG 420000 5. TEZ Tour Не оприлюднює 6. Coral Travel 305000 7. Pegas Touristik Не оприлюднює 8. Акорд-тур Не оприлюднює 9. Компас 152200 10. Альф Не оприлюднює За відсутності звітності Державної служби статистики України не можна розрахувати відносну частку ринку кожного підприємства. Проте всі зазначені оператори мають динаміку збільшення за кількістю обслугованих туристів, туристичний ринок України стрімко розвивається.