0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Мовленнєвознавчі дисципліни – лінгвістика тексту, стилістика, культура мовлення і риторика – як лінгвістична основа розвитку мовленнєвої особистості старшокласника» (ID:528394)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Українська мова
Сторінок: 10
Рік виконання: 2021
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
1.Вступ 2. Становлення лінвістики як науки 3. Стилістика як лінгвістична наука 4. Культура мови 5. Висновки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Метою вивчення української мови в школі має стати формування національно свідомої мовної особистості, що означає не тільки засвоєння випускниками школи корпусу лінгвістичних знань, формування умінь і навичок, але й формування в них національно-свідомого ставлення до мови, що виражається в прагненні та вмінні мовців спілкуватися українською мовою в різноманітних життєвих ситуаціях, відповідальному ставленні до власного мовлення, постійній, наполегливій роботі над його вдосконаленням, відстоюванні пріоритету української мови у державі. Процес формування свідомої мовної особистості нерозривно пов'язаний із збагаченням словникового запасу учнів, тобто якісно-кількісним збільшенням слів української мови в їхньому мовленні та комунікативно доречному їх уживанні. Мовні висловлювання, які властиві мовній особистості, розрізняються ступенем структурно-мовної складності, глибиною і точністю відображення дійсності, певною цільовою спрямованістю. Отже, засвоєння мови можна розуміти як процес розвитку мовної особистості. Особистості, як здатна до мовномисленнєвої діяльності, поданням себе засобами мови в мовному спілкуванні. Проблеми мовленнєвого розвитку школярів, формування її ціннісних орієнтацій стали розглядатися в парадигмі психолінгвістики (М. Жинкін. О. Леонтьєв, С. Куранова, А. Брудний, А. Кліменко та ін.), теорії "мовної особистості" (В. Виноградов, Ю. Караулов, О. Селіванова, Л. Мацько, Ф. Бацевич, М. Пентилюк та ін..), лінгвокультурології (О. Потебня, А. Вербицька, М. Кочерган, К. Селіванова, В. Кононенко, П. Гриценко та ін.). Інтереси лінгвістики зосереджені на вивченні ролі мовних засобів у процесах породження мовлення та його розуміння.
Інші роботи з даної категорії: