Наукові революції і методологічні трансформації науки (ID:336651)
Автор більше не продає цю роботу
?
Основні причини, чому роботи знімають з продажу:
- Автор роботи самостійно зняв її з продажу
- Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
- На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботиЗміст
ВСТУП…………………………………………………………………………2-3
РОЗДІЛ І. Теоретико-методологічні засади і джерельна база теми наукові революції і методологічні трансформації науки……………………………4-13
1.1. Методологія дослідження……………………………………………….4-9
1.2. Історіографія дослідження……………………………………………..9-13
РОЗДІЛ ІІ. Розвиток глобальних наукових революцій від класичної до постнекласичної науки………………………………………………………14-23
2.1. Характерні риси наукових революцій…………………………………14-18
2.2. Роль наукових революцій у розвитку наукового знання…………………………………………………………………………19-23
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………24-25
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ……………26-28
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження. Динамічний розвиток наукового знання, його вплив на всі галузі життя, радикальні зміни у власне його структурі та формах дослідження потребують детального вивчення досліджуваної проблеми в історичному аспекті, оскільки саме дослідження причин, характеру, усіх змін науки, в тому числі її методології та наслідків наукових революцій є необхідною компонентою розуміння розвитку наукового знання на сучасному етапі та можливих його майбутніх трансформацій.
Науковий прогрес в історичному розвитку завжди характеризується динамічним чергуванням як еволюційних, так і революційних періодів. Період відносної стабільності наших уявлень про закономірності розвитку тих чи інших процесів, що відбуваються в природі під тиском значної кількості емпіричних даних змінюється бурхливим, короткочасним періодом зміни існуючих наукових досліджень, виникненням нового способу розуміння того чи іншого фрагмента природничо-наукової картини світу.
Наукові революції значно змінюють історичну перспективу досліджень і впливають на структуру наукових робіт, у певній мірі відображаються на стилі мислення і можуть за своїми наслідками виходити далеко за рамки своєї галузі. Наукові революції розглядаються як некумулятивні епізоди розвитку науки, під час яких стара парадигма замінюється цілком або частково новою парадигмою, несумісною зі старою.
Невідворотність п'ятої наукової революції та методологічних трансформацій науки, які послідують з її розвитком, спричинюють не лише розуміння її причин та можливих наслідків, а й ґрунтовні знання про подібні прецеденти.
Актуальність даної проблематики обумовлюється високою її значимістю та недостатньою практичною розробкою, крім того, на сучасному етапі дана тема стала особливо значущою для науки і практики.
Мета курсової роботи полягає у дослідженні і розкритті змісту наукових революцій та методологічних трансформаціях науки, аналізі характерних рис і особливостей.
Досягнення поставленої мети передбачає вирішення наступних завдань:
1. Проаналізувати методологічні засади дослідження та дати характеристику джерельній базі даної проблеми
2. Охарактеризувати основні закономірності і особливості протікання наукових революцій
3. Висвітлити сутність, місце і роль наукових революцій у розвитку сучасного наукового прогресу
Об'єктом дослідження роботи є процес розвитку наукового знання, зміни його змісту й способів осягнення у період від класичної до постнекласичної науки.
Предметом дослідження виступає розгляд наукових революцій та методологічних трансформацій, яких зазнавала наука в їх ході та наслідку.
Джерельну базу складає сукупність історіографічних джерел – це опубліковані матеріали різножанрового характеру – наукові, публіцистичні праці.
Структура дослідження обумовлена послідовністю вирішення поставлених задач дослідження. Дослідження складається зі вступу, основної частини (двох розділів), висновків і списку використаних джерел і літератури. Загальний об'єм роботи складає 28 сторінок друкованого тексту, обсяг літературно-джерельної бази становить 23 джерела публіцистичного та наукового характеру.
Інші роботи з даної категорії: