0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Місце майбутнього у самоописі людських спільнот (у контексті творчості Дж. Мартина)» (ID:393331)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Філософія
Сторінок: 89
Рік виконання: 2020
Вартість: 750
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І КРИТИЧНИЙ АНАЛІЗ ЛІТЕРАТУРИ 5 РОЗДІЛ II ФІЛОСОФСЬКО - ІСТОРИЧНЕ УЯВЛЕННЯ ПРО МАЙБУТНЕ В ЛІТЕРАТУРНОМУ ДИСКУРСІ 8 1.1 Філософсько-історичне уявлення про майбутнє в контексті Джорджа Мартіна. 8 1.2. «Криза майбутнього» у працях Алейди Ассман 16 1.3. Антропологічна криза людства в футуристичній літературі 25 Висновки до другого розділу 35 РОЗДІЛ ІІI 38 ПРОБЛЕМАТИКА ФІЛОСОФІЇ МАЙБУТНЬОГО В СУЧАСНОМУ ПОСТМОДЕРНОМУ СУСПІЛЬСТВІ 38 2.1. Філософія майбутнього Р. Рорті. Інструменти сучасної філософії 38 2.2. Особливості «філософії постмодернізму», та його вплив на суспільне життя 49 Висновки до третього розділу 74 ВИСНОВКИ 77 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 80
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Інтерес до майбутнього в сучасну епоху насправді безпрецедентний, прогнозування, або в західній термінології - футурологія, знаходиться в даний час на передньому краї наукових досліджень, займаючи серед них почесне місце. Сучасне прогнозування соціокультурного розвитку тісно пов'язане з прогресом науки, саме на її основі створюються різноманітні сценарії розвитку, розробляється оцінка ймовірності їх здійснення. Науковий - підхід до аналізу змін в минулому, визначення трендів й можливих результатів змін в сьогоденні і побудова на цій базі альтернативних сценаріїв ймовірних майбутніх змін - все це може сприяти наближенню цих цілей і уникнути можливих кризових ситуацій. Дослідуючи праці Джорджа Мартіна та власне його феномен, можна припустити, що він ідеально вписався в існуючий світовий дискурс, що наповнений медіа та цікавістю до пост людини. Завершення епохи «людини читаючої», відзначене ще провидцем М. Макклюеном[49, с. 5-8], Проявилося в тому, що тиражі бестселерів зменшилися: люди вважають за краще не тільки інші «медіа», а й «екранну» версію тексту. В такому культурному контексті гучний успіх книги суперечить всім тенденціям. Мова не про деградацію читання, в певному сенсі ця навичка отримує новий - революційний - виток розвитку. Публікація виявила шляхи подолання видавничих посередників, і «тексти», що реагують буквально на все, стали частиною повсякдення. К. Мартинов доповнює Р. Барта, кажучи про цей процес: «Автор не помер, а переїхав на Facebook» [48, с. 4]. Такі умови суттєво ускладнюють появу нових значущих фігур в літературі. Однак у Джорджа Мартіна, вийшло не тільки правильно та доречно вписатися в існуючу картину світу, а й запропонувати цьому ж таки світу, новий історичний виток, нову - стару епоху, що перейшла сотні років трансформації, та зараз може дати відповідь : «А що буде далі?». Гіпотеза дослідження полягає в тому, що Дж. Мартін зміг адаптуватися до нової медійної ситуації, в якій опинився і письменник, і читач. Тобто його успіх частково пов'язаний з адаптацією до нового «медіапростору». Для визначення традиції, в якій пише Дж. Мартін, будемо спиратися на дискусію з приводу жанрової своєрідності фентезі, деякі підсумки якої (наприклад, в роботах С.Л. Кошелева, О.К. Кулакової, С.Н. Арзуманян, С.С . Галієва) дозволяють намітити кордон фентезі. С.С. Галієв малює панораму зацікавленості у визначенні жанру і намічає основні вектори пошуку саме із специфічних ознак. Демаркація фентезі відповідає на питання «чим фентезі не є?» і лише обмежує коло авторів, порівнянних з Дж. Мартіном. Попутно виявляються критерії, на основі яких можна побачити схожість деяких творів, а часом і традицій. Таку обережність ми обгрунтовуємо аргументом С.С. Галієва про опору фентезі не на конкретну жанрову традицію, а на своєрідно скоординований набір жанрів. Вважаємо, що такий набір може виявитися варійованим і визначається функціонально навколо загального вектора, спрямованого на «анімістичний ескапізм», запропонований С.С. Галієвим. [20, с. 241-243] Джордж Мартін, і це прослідковується завжди закономірно, черпає ідеї та авторський стиль і більш ранніх письменників - фантастів. Його схожість с Дж. Толкіном проявляється у схожості світів, героях та архетипам, яким вони відповідають, ну і звісно футуристичною повісткою, з якою вони заявляються до читача.