0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Характеристика пільг в оподаткуванні фізичних осіб (ID:463146)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Фінанси
Сторінок: 43
Рік виконання: 2021
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП 3 1. Організаційно-правове забезпечення пільгового оподаткування доходів фізичних осіб 5 2. Аналіз застосування пільг в оподаткуванні доходів фізичних осіб 13 3. Світовий досвід реформування пільгового оподаткування фізичних осіб 25 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35 ДОДАТКИ 39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВИСНОВКИ У курсовій роботі здійснено теоретичне обґрунтування та запропоновано нове розв’язання науково-прикладного завдання модернізації системи пільгового оподаткування доходів фізичних осіб в Україні. Результати дослідження дали змогу сформувати висновки і пропозиції теоретичного та науково-практичного характеру відповідно до поставленої мети і завдань. Доходом фізичних осіб вважається будь-який зароблений чи отриманий новий актив або прирощена частина існуючого активу, який збільшує платоспроможність його отримувача, зокрема, щодо споживання, заощаджень та інвестицій. Основними недоліками чинної моделі пільгового оподаткування доходів фізичних осіб в Україні є наступні: - невисока бюджетоутворююча ефективність; - звуженість системи податкових пільг та наявність граничних обмежень щодо їх розмірів, її неспроможність формувати дієві стимули для інвестування в людський капітал, здійснення заощаджень в організованих формах, формування належної демографічної поведінки, інвестування в покращання якості середовища проживання; - нестабільність, що не дозволяє формувати довгострокові стратегії фінансової поведінки фізичних осіб; - неврахування об’єктивних величин базових соціальних стандартів і гарантій, внаслідок чого оподатковується частина доходу, яка апріорі не повинна оподатковуватися; - відсутність можливості оподатковувати сукупний дохід домогосподарства (сім’ї); - неспроможність здійснення оцінки сукупного прямого податкового навантаження на доходи громадян через неврахування інструментів опосередкованої форми оподаткування поточних доходів. У системах оподаткування доходів фізичних осіб у різних державах світу доцільно виділити окремі елементи, які слід впровадити в Україні: • прогресивне оподаткування; • розгалужена систем податкових пільг, її орієнтація на стимулювання активності громадян у сфері споживання та заощаджень; • наявність реального неоподатковуваного мінімуму; • оподаткування сукупного доходу домогосподарства (сім’ї) тощо. За результатами проведеного дослідження (на основі вивчення світового досвіду) запропоновано модель модернізованої системи оподаткування доходів фізичних осіб в Україні, а також обґрунтовано доцільність скасування податкової соціальної пільги з одночасним запровадженням неоподатковуваного мінімуму на рівні об’єктивної величини прожиткового мінімуму з можливістю застосування щодо нього коригуючи (у бік збільшення) коефіцієнтів щодо окремих категорій фізичних осіб, які з об’єктивних причин потребують значних витрат на отримання певних послуг. Крім того, запропоновано реалізувати можливість (на добровільній основі) оподаткування сукупного доходу домогосподарства (сім’ї). Для підвищення ефективності адміністрування податку на доходи фізичних осіб доцільно запровадити в системі Державної податкової служби України електронний сервіс, який дозволить визначити кінцевий обсяг податкового зобов’язання платника податку. ЗВІТ АНТИПЛАГІАТУ 37%