0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Публічна служба в демократичній державі: призначення та функції (ID:454443)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 40
Рік виконання: 2021
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПУБЛІЧНОЇ СЛУЖБИ 5 1.1. Історія розвитку публічної служби в демократичній державі 5 1.2. Поняття, ознаки та принципи публічної влади 8 Висновок до розділу 1 13 РОЗДІЛ 2 ВИДИ, ПРИЗНАЧЕННЯ І ФУНКЦІЇ ПУБЛІЧНОЇ СЛУЖБИ 14 2.1. Види публічної служби 14 2.2. Функції публічної служби 17 Висновок до розділу 2 26 РОЗДІЛ 3 РЕФОРМУВАННЯ ПУБЛІЧНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ОГЛЯДУ НА ПРИКЛАД МІЖНАРОДНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ 27 3.1. Аналіз реформування діяльності публічної служби в Україні 27 3.2. Донорські проекти реформування діяльності публічної служби 28 Висновок до розділу 3 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Висновок до розділу 1 В першому розділі було розглянуто історію розвитку публічної служби, поняття, ознаки та принципи. Встановлено, що публічна служба – це політична та професійна діяльність громадян України в органах державної влади, органах місцевого самоврядування і їх апаратах та інших недержавних органах, на які законами покладено виконання публічних функцій держави. Також публічна служба як система інститутів є сукупністю взаємодіючих підсистем, кожна з яких окремо виконує певну функцію, але внаслідок синергетичного ефекту, за умови їх взаємодії, сама публічна служба як система набуває нових властивостей (цілісність, збалансована рівновага, розподіл сфер і способів діяльності, єдність підходів до вирішення завдань певного рівня, використання єдиних норм, правил, стандартів). Як організаційно-управлінський інститут, публічна служба є професійною діяльністю, спрямованою на виконання цілей, завдань і функцій держави та громади. Висновок до розділу 2 В другому розділі було досліджено види публічної служби та визначено, що чітке розмежування видів публічної діяльності на законодавчому рівні – одне з актуальних завдань для України. Таке розмежування дозволить вирішити проблеми пов’язані зі статусом та порядком призначення і звільнення політичних діячів та публічних службовців, порядком проходження служби тощо. Найбільш повна реалізація функцій публічної влади забезпечують високу ступінь її ефективності. Тому в роботі було приділено значну увагу функціям публічної влади. Висновок до розділу 3 Основна передумова успішної реалізації реформи публічної адміністрації –забезпеченняроботиінститутівреформи,передбаченихСтратегією:Координаційноїради,робочихгруп,відповіднихпідрозділівСекретаріатуКабінетуМіністрівУкраїни.Безналежноїроботицихінституцій,атакожреальноїполітичноїволіталідерствапрем’єр-міністрареформабуде «топтатисянамісці». Для втілення в життя успішної реформи Україна активно освоює один ізосновнихпроектів–SIGMA. Механізмрегулярноїоцінкисистемидержавногоуправліннядаєзмогувстановлювати цільові орієнтири для країни та періодично аналізувати прогресу застосуванні принципів, які охоплюють шість ключових напрямів: стратегічнізасадиреформуваннядержавногоуправління;формуванняікоординаціядержавноїполітики;державнаслужбаіуправліннялюдськимиресурсами;підзвітність; надання послуг; управління державними фінансами, включаючидержавнізакупівлітазовнішній аудит. Зважаючинате,щовУрядітаміністерствахнаразібракуєперсоналудостатньоїкваліфікаціїдлязабезпеченняреалізаціїреформи,атакождлязабезпечення єдиних методологічних підходів і неухильного виконання заходівСтратегії,доцільностворити«штаб»реформидержавногоуправлінняпідкерівництвомпрем’єр-міністравскладіурядовців,депутатів,українськихіміжнароднихекспертів,яківжезадіянічиреальноготовібутидолученідореалізації реформи. Досвід адміністративних реформ в інших країнах засвідчує,що важко очікувати успіху, якщо реформу не очолюватиме і періодично цьогонедемонструватимеособистопрем’єр-міністр.МіністрКабінетуМіністрівможебутизаступникомкерівникатакого«штабу»ібільшістьчасу присвячувати цій реформі безпосередньо. Основне завдання «штабу» –старт-ап реформи, організація та координація реалізації реформи, підготовка йузгодженняіззацікавленимисторонамиосновнихнормативнихіметодологічних документів, моніторинг реалізації заходів Стратегії та ПлануреалізаціїКонцепціїзапровадженняпосадфахівцівізпитаньреформ. Такожпродовженняреформидержавногоуправлінняпередбачаєйдалізалучення донорських міжнародних проектів. Тому далі представлені майбутніпроекти, деякі вже реалізуються і через пару років можна буде розглядати їхнюрезультативність. Від ефективної роботи кожного державного службовця, узгодженості роботипрацівників у структурних підрозділах і цих підрозділів між собою залежитьзагальнаефективністьфункціонуваннядержавногоорганувцілому.