0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Органи державної виконавчої влади в Україні (ID:463126)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 55
Рік виконання: 2014
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Вступ 3 1. Поняття виконавчої влади в Україні 6 1.1. Історія виникнення та розвитку виконавчої влади 6 1.2. Поняття та ознаки виконавчої влади в Україні, система її органів 11 2. Правові аспекти діяльності, функції та повноваження Кабінету Міністрів України як вищого органу виконавчої влади в Україні 19 3. Органи виконавчої влади в Україні 28 3.1. Міністерства як центральні органи виконавчої влади 28 3.2. Інші центральні органи виконавчої влади 34 3.3. Місцеві органи виконавчої влади 38 3.4. Органи виконавчої влади Автономної Республіки Крим 43 Висновки та пропозиції 46 Список використаних джерел 49 Додатки 52
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Висновки та пропозиції Проведене в роботі теоретичне дослідження дозволило досягти поставлених цілей та надати вичерпну характеристику державних органів виконавчої влади в України, окреслити їх основні завдання та функції. Правові аспекти здійснення виконавчої влади України визначаються у Конституції України, відповідно до статті 6 якої державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову. Виконавча влада є окремою незалежною гілкою державної влади поряд із Президентом України, що вважається найвищим представником держави, законодавчою владою, яка представлена Верховною Радою України та місцевими законодавчими органами (радами) та судовою владою. Система державних органів виконавчої влади в Україні складається із центральних органів виконавчої влади, до яких входять Кабінет Міністрів України як вищий орган виконавчої влади України, 18 міністерств, 25 державних служб, 16 державних агентств, 12 державних інспекцій, 2 інших центральних органи виконавчої влади та 5 центральних органи виконавчої влади із спеціальним статусом, та місцевих органів виконавчої влади або місцевих державних адміністрацій, які складаються із 25 обласних державних адміністрацій, низки районних державних адміністрацій, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій. Важливою ланкою у системі органів виконавчої влади є підвідомчі Кабінету Міністрів міністерства та інші центральні органи виконавчої влади. Серед них першорядне значення мають міністерства - центральні органи виконавчої влади, які забезпечують формування та реалізацію державної політики в одній чи декількох визначених Кабінетом Міністрів України сферах. У свою чергу, інші центральні органи виконавчої влади утворюються для виконання окремих функцій з реалізації державної політики як служби, агентства та інспекції, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через відповідних міністрів. Особливістю діяльності місцевих державних адміністрації є те, що вони здійснюють також і повноваження місцевого самоврядування, делеговані їм відповідними радами, та окремі повноваження органів виконавчої влади вищого рівня, передані Кабінетом Міністрів України. Однак слід зазначити, що в даному випадку було б доцільно в рамках проведення конституційно-правової реформи в Україні посилити роль місцевого самоврядування в Україні шляхом передачі ряду функцій органів виконавчої влади на місцях виконкомам місцевих рад з подальшою ліквідацією районних державних адміністрацій. Серед місцевих органів виконавчої влади особливий статус мають органи виконавчої влади в Автономній Республіці Крим, зокрема Рада міністрів Автономної Республіки Крим. Основною особливістю діяльності органів виконавчої влади в Автономній Республіці Крим є те, що, крім завдань, які передбачені законодавством для всіх місцевих державних адміністрацій України, в Автономній Республіці Крим вони забезпечують виконання Конституції Автономної Республіки Крим, нормативно-правових актів Верховної Ради та рішень Ради міністрів Автономної Республіки Крим. У підсумку можна відзначити, що виконавча влада у повсякденному існуванні як вид соціальної влади, по-перше, виявляється у суспільних відносинах, які мають складну політико-правову природу і виникають у результаті здійснення спеціально створеними органами владно-політичних та владно-адміністративних функцій. По-друге, як підсистема державної влади разом із законодавчою та судовою владою вона утворює єдиний організм держави. По-третє, вона здійснює організаційно-управлінську функцію державної влади. По-четверте, вона через відповідний механізм бере участь у прийнятті рішень і нормативних актів законодавчої влади (або впливає на їх прийняття) та здійснює їх реалізацію Таким чином, побудова ефективного механізму реалізації законодавчих актів та владних повноважень різних гілок влади є пріоритетним завданням державного управління в Україні. У зв’язку із цим, одним із кроків на шляху досягнення поставленої мети є становлення такої системи органів виконавчої влади, яка б забезпечувала удосконалення державного управління, а також підвищення ефективності та якості управлінських (адміністративних) послуг. Проаналізувавши викладене, можна зробити загальний висновок, що виконавча влада як гілка влади, що є найбільш наближеною до суспільства, повинна покласти в основу своєї діяльності принцип беззаперечного визнання прав людини, її свобод та інтересів. Саме утвердження прав людини і громадянина має стати точкою відліку для реформування всієї системи органів виконавчої влади, що набуло особливої актуальності за теперішніх умов, коли в Україні проводиться адміністративна реформа, адже кінцева мета цих масштабних змін - прагнення долучитися до європейської спільноти та утвердитись на міжнародній арені як справжня правова держава.