0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (ID:619733)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 44
Рік виконання: 2022
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………............…….3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ……………………..…………………………………………..5 1.1. Мислення – основний пізнавальний процес особистості………….…....5 1.2. Особливості формування та розвитку мислення дошкільників ……..…9 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І……………………………………………....…15 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ВИЯВЛЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ…………………………..........................…...................16 2.1. Завдання дослідження, вибір методів дослідження ………...……..….16 2.2. Експериментально – дослідна робота з дітьми дошкільного віку….....18 2.3. Аналіз результатів дослідно – експериментальної роботи …………20 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ………………………………………………..35 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ…………………………………………………….36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………..……………………….38 ДОДАТКИ……………………………………………………………………40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження. В сучасних умовах інформаційного та технологічного суспільства, переходу до ринкових відносин та самостійної економічної діяльності людей у нашій країні особливо зростає значення мислення у життєдіяльності кожної людини. Мислення - найважливіший психічний процес, що є основою людського досвіду та будь-якої діяльності. Мислення – це вищий пізнавальний процес, який безпосередньо пов'язаний із пошуком та відкриттям чогось нового [6]. Таке трактування отримало це поняття у вітчизняній психологічній науці завдяки працям П.Я. Гальперіна [4], Л.С. Виготського [9], С.Л. Рубінштейна [10] та ін. Сучасний світ перенасичений інформацією. Непомітно для себе будь-яка людина, а особливо дитина, щодня отримує великий обсяг даних, що відкладається у його пам'яті та впливає на поведінку, психіку та характер. Систематизація отриманої інформації – складне завдання та діти справляються із цим по-різному і не завжди правильно. Як правило, інформація аналізується і робляться висновки з натхнення, на підставі своєї власної, внутрішньої, логіки, яка у кожної людини своя. Мислення це те, що відрізняє людину від тварин. Це така ж психічна функція, як і пам'ять, увага, уява. Думка настільки складне поняття, що навіть має свою структуру. У нього є кілька форм та видів. Людина мислить у різний спосіб і з допомогою виконання мозком різних розумових операцій. Вивчення розвитку мислення дитини є великий теоретичний і практичний інтерес. Воно є одним із основних шляхів до поглибленого пізнання природи мислення та закономірностей його розвитку. Вивчення шляхів розвитку мислення дитини представляє цілком зрозумілий практичний педагогічний інтерес. У пізнавальній діяльності дошкільника вітчизняні психологи виділяють провідну роль мислення (Л.А. Венгер [5], С.Л. Новоселова [7], Л.Ф. Обухова [8] та ін.). Рівень розвитку мислення, що досягається в дошкільному віці, має істотне значення для подальшого життя. Ці дослідники відзначають, що необхідно займатися вивченням особливостей розумових операцій у дітей у процесі розвитку. Всі ці автори відзначають, що цілеспрямовані заняття з розвитку мислення привчають дитину орієнтуватися у навколишній світ. Він вчиться виділяти суттєві зв'язки та відносини між об'єктами, що призводить до зростання його інтелектуальних можливостей. Мета роботи: дослідження рівня розвитку образно-логічного мислення у дошкільнят віком 3-5 років. Об’єкт роботи: мислення дошкільнят. Предмет роботи: особливості мислення дітей дошкільного віку. Гіпотеза роботи: розвиток мислення дітей дошкільного віку проходить успішно, якщо головною психологічною умовою цього процесу є спеціально організована предметно-гарматна діяльність. Завдання роботи: 1. Розглянути поняття «мислення» як основний пізнавальний процес особистості; 2. Виділити основні процеси, операції та види мислення; 3. Дослідити особливості формування та розвитку мислення дошкільників 4. Здійснити дослідження рівня розвитку образно-логічного мислення у дошкільнят віком 3-5 років; 5. Розробити програму розвитку мислення у дітей дошкільного віку. 6. Провести контрольне дослідження після використання розробленої програми. Методи дослідження: - теоретичний аналіз проблематики на базі вивчення психолого-педагогічної літератури; - емпіричні методи: метод психо-діагностичного дослідження, метод графічного представлення даних, метод описової статистики. Методики дослідження: - психодіагностична методика «Пори року» (Додаток А) [1]; - психодіагностична методика «Що тут зайве?» (Додаток Б) [1].
Інші роботи з даної категорії: